Hotel Premier Inn Glasgow Argyle Street

Hotel Premier Inn Glasgow Argyle Street
Premier Inn Glasgow Argyle Street

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Premier Inn Glasgow Argyle Street bij:

1 review over Hotel Premier Inn Glasgow Argyle Street in het Nederlands

Prima hotel

Mart en Rikie, 1-7-2010

Dit hotel lag op 400mtr van het centrum en was dus op loopafstand. 100mtr van het hotel is een parkeergarage waar je gratis mag parkeren (melden bij de balie, krijg je een free voucher). Wel eerst inchecken voor de juiste parkeergarage, er zijn er meer in de omgeving. We waren er al om 12.00uur en toch was inchecken geen probleem. Wij vroegen een kamer aan de achterkant van het hotel en die bleek ook erg rustig. Andere kamers aan de voorkant zijn mogelijk wat lawaaierig. De kamer was gerenoveerd en klein maar erg netjes met alle gemakken, tot airco toe. De badkamer was ook erg schoon. Het ontbijt was prima maar we moesten wel om een aantal dingen vragen maar die werden dan ook prompt geleverd.
Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Glasgow Argyle Street in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Glasgow Argyle Street zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Glasgow Argyle Street scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.