Hotel Kings Park ***

Hotel Kings Park
Kings Park

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kings Park bij:

1 review over Hotel Kings Park in het Nederlands

het ging wel

Demonnijntje, 15-11-2009

De kamer was groot maar hetzbed was wel smal en klein. Tevens hadden we geen algemene verlichting en na een kalcht bij de receptie hadden we voor 1 dag licht.

We waren in Glasgow voor een bruiloft dus we waren niet echt vaak in het hotel. Meteen om de hoek is een bushalte maar in de bus accepteren ze alleen kleingeld. Er wordt niet gewisseld. Het hotel zag er aan de voorkant niet uit (zeer vervallen) maar van binnen was het erg knus. Goed ontbijt, aardige bediening.

Ligt wel een beetje ver van het centrum. Als je met de bus naar het centrum wil moet je Hope street in de gaten houden.

Och ja, neem wel een paraplu mee want het regent daar best vaak.

Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kings Park in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kings Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kings Park scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.