Hostel Euro *

Hostel Euro
Euro
6,7

8 reviews over Hostel Euro in het Nederlands

Fijn voor een goedkope overnachting

Nicolle, 6-2-2013

Wij verbleven in het hostel op de 7e verdieping. De kamer was netjes/schoon (stapelbed met een bureautje en wasbak)en de badkamer met name de douche is erg klein. Rond middernacht hoor je de mensen terug komen van de club dus ik heb oordopjes gebruikt. 's Ochtends hoor je aan de waterkant de meeuwen. De jongens hadden een vierpersoons kamer( twee stapelbedden en de douche was apart van de wc) Zij sliepen bij de lift aan de straat kant. Doordat het een drukke stad is hadden ze een beetje last van het verkeer en door de stapmensen die een cafe voor de lift hielden. Dus een tip: vraag of je niet bij de liften kunt slapen.

We hadden geen gebruik gemaakt van het ontbijt omdat een vriendin van ons dat twee dagen had gemaakt. Verder hebben we bij Tiffany's ontbeten (aanrader).Al met al was Euro hostel een fijne hostel met een goede prijs kwaliteit houding. Glasgow is een echte winkel en uitgaansstad.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Het is goedkoop en niet vuil

Nico, 13-7-2012

Hotel Euro is goedkoop, zonder twijfel. Je krijgt er dan ook basisservice bij. Vriendelijke mensen aan het onthaal. Kamers zijn toch wel erg verouderd en kunnen best een opfrisbeurt verdragen. Anderzijds zijn ze wel proper. Het hotel ligt in het centrum van Glasgow. Veel kan al wandelend bezocht worden.
Gereisd met vrienden in juli 2012

Goedkoop en centraal!

Marcelcarp1981, 14-11-2011

Ligt lekker dichtbij het centrum.

Diverse horecagelegenheden in de buurt net als een supermarkt.

Vrij goedkoop maar wel een beetje een vervallen hostel. Maar vindt dat voor deze prijs niet echt een probleem. We waren er met zn achten op een zaal>(voor ook 8 personen)'

Ontbijt is niet veel maar een Subway zit heel dichtbij :)

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Prima prijs / kwaliteit

Ton, 16-2-2009

Basic, maar in orde. Goede ligging en prijs/kwaliteit verhouding. Als een overnachting

€ 20,-- p.p is, moet je niet zeuren over kleine dingetjes

Gereisd met vrienden in januari 2009

Tamara, 19-6-2008

Dit is de beste/goedkoopste hotel die je kan vinden in Glasgow oa door deze

pluspunten:

centrum (zeer centraal)

goedkoop

schoon

Je moet vragen om een kamer op een hogere etage waardoor je minder overlast heb van buiten (valt over het algemeen erg mee) Maar ik heb zelf alleen op een prive kamer geslapen en niet op een slaapzaal (moet ik niet aan denken!)

Met andere woorden echt een goed hotel/hostel, gewoon doen!

Gereisd met vrienden in juni 2008

erwin en kevin, 26-11-2007

Vlucht naar Glasgow Prestwick. Hierna kan je voor een paar euro's de trein(40 min) pakken naar glasgow central station.

Vanaf het station nog geen 10 min lopen naar Euro Hostel. Door onze organisatie was een 4 persoonskamer en een 2 persoonkamer geboekt. Voor 4 personen uit Eindhoven. En 2 personen uit den haag. Het hotel was volgeboekt. Dus om een extra kamer te creeren hadden ze van 4 + 2 een 6 kamer gemaakt. De reden: de boeking stond op dezelfde naam dus dachten ze dat we bij elkaar hoorden. Nadat we dit hadden geweigerd hebben zo nog 4 telefoontje gepleegd en vertelde ze: we hebben geen alternatief. Ook de manager zei: dit gebeurd zo vaak, wij kunnen niks voor jullie doen. In het weekend dat Celtic thuis speelt is heel glasgow volgeboekt zei ze.

Gelukkig was patrick van onze organisatie direct keihard aan het bellen om een ander hotel te boeken. Dit lukte en stelde ons na 3 uur gerust. Glasgow is super!! Euro Hostel...zou er geen euro voor geven.

Gereisd met vrienden in november 2007

Henny, 11-12-2005

Goed bereikbaar, maar op een zeer drukke en lawaaierige straat gelegen. Vrij duur voor een eenvoudige propere kamer 35£ voor single( 08-2005). Ontbijt zeer beperkt en refter niet aantrekkelijk. Verschrikkelijke oranje kleur van de gangen in combinatie met donker blauw tapijt. 's Nachts geen last van lawaaierige hotelgasten.
    Gereisd anders in december 2005

essevee69, 23-8-2005

Voor backpackers is dit hostel zeer goed gelegen, nl. op 300 m van Central Station. Het is een grootschalig hostel met zeer eenvoudige maar propere kamers. Meestal stapelbedden en voorzien van eigen badkamer en toilet. Goedkoopste optie in Glasgow (ongeveer 30 euro per persoon per nacht). In weekends volzet met voetbalsupporters. Continentaal ontbijt is beperkt tot toast met confituur of choco, koffie en melk, ontbijtgranen en fruitsap. Selfservice in onaantrekkelijke refter. In het hostel is een trendy bar met Stella.
    Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Euro bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Euro in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Euro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Euro scoort een 6.65 uit 10 op basis van 14 reviews.