Hotel Campanile Glasgow

Campanile Glasgow

5 reviews over Hotel Campanile Glasgow in het Nederlands

Niet naar verwachting

Ko, 3-6-2013

Kamers klein en het was toch wel even lopen naar de bushalte. Beperkte menukaart en niet alles van de lijst was verkrijgbaar. De hamburger was goed en veel. Verder moest je bijbetalen voor warm ontbijt en het personeel liep redelijk te slapen. Echtgenote kreeg uitslag (hygiene van de bank?).Prijs viel wel mee, Wifi werkte en we konden goed parkeren en dat was voor ons belangrijk, vandaar onze boeking. Ach misschien waren we verwend, de rest van de hotels waren uitstekend.
Gereisd met partner in mei 2013

Goed hotel voor weinig geld

eric, 17-9-2009

Erg goed hotel aan de rand van Glasgow. Met de taxi ben je voor 4 pond in het centrum. Echt een aanrader voor een weekendje Glasgow.
Gereisd met vrienden in september 2009

Goede locatie voor de SECC

Laura, 28-8-2009

Vanwege concerten in de SECC hadden we voor dit hotel gekozen. Bij aankomst bleek de locatie nog veel beter dan verwacht! Het hotel staat in de “achtertuin” van de SECC. Dus ‘n ++ wat dat betreft! Het ligt wel wat buiten het centrum, maar er is genoeg mogelijkheid om er met het openbaar vervoer te komen. En als je van lopen houdt, valt dat ook nog wel mee!

Check-in ging snel en zonder problemen, zelfs om 10 uur ‘s avonds. De kamer was erg klein, heel weinig ruimte voor je koffers etc. We sliepen met z’n drieën op ‘n kamer en naar ons idee hebben ze gewoon een extra bed bijgezet in een tweepersoonskamer. Maar alles was schoon en we kregen iedere dag schone handdoeken etc. De bedden waren ok, grotere kussens had geen kwaad gekund.

We hadden wel wat problemen met de keycard, konden de kamer niet meer in. De receptionist heeft een aantal keer de "deurcode" moeten resetten (3x tijdens een verblijf van 4 dagen), maar dit ging zonder problemen.

Over het algemeen een prima verblijf!

Gereisd met vrienden in maart 2008

Liesbeth, 6-1-2008

Dit hotel hadden we gekozen voor de perfecte ligging t.o.v. het SECC - de straat over en je bent er. En met de bus ben je in 10 minuten in de stad.

Het hotel was goed. Vriendelijk personeel.

Kamer was erg klein en er stond zelfs nog een bankje in. Koffie- en theezetfaciliteiten mét biscuitjes. De douche was heerlijk.

Het ontbijt was prima en uitgebreid; keuze uit Schots en continentaal ontbijt, met zelfs keus uit meerdere soorten kaas. Erg lekker als je niet zo'n vette hap als ontbijt wilt!

Tip: ga hier vooral dineren! Het eten was goed verzorgd en erg lekker. En niet al te duur. Geen wonder dus dat het op een doordeweekse dag stampvol zat.

Gereisd met partner in december 2007

Rob en Fiona, 11-10-2005

Gelegen aan de River Clyde op zo'n 15 minuten lopen van het stadscentrum vonden wij dit een zeer goed hotel.

Elke dag een uitgebreid ontbijt met geroosterd brood, verse croissants en fruit. Verder elke dag schone badhanddoeken en een gratis telefoonservice. Met één druk op de knop (beneden bij de balie) en het geven van je kamernummer staat er binnen 5 minuten een taxi voor de deur.

Glasgow biedt een ieder een leuk en gevarieerd weekendje weg. Vergeet alleen niet om zeker ook naar Edinburgh te gaan. Deze stad is namelijk nog mooier. Wij hebben al met al een geweldig weekend gehad, mede dankzij het eveneens gastvrije personeel van Campanile Glasgow!!

Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Campanile Glasgow bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Glasgow in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Glasgow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Glasgow scoort een 8 uit 10 op basis van 19 reviews.