Hotel Argyll ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Argyll bij:

3 reviews over Hotel Argyll in het Nederlands

Warm Schots hotel

E.B., 5-1-2017

Een kleinschalig hotel op een goede locatie in de stad. Het is gelegen op een kwartiertje lopen van het populaire Westend en ong. 20 min. lopen van het stadscentrum. In de buurt veel restaurantjes en pubs, maar ik moet zeggen dat ik ook in geen andere stad waar ik geweest ben zoveel horeca per m2 heb gezien. Wij hadden een kamer aan de voorzijde van het pand op 3e verdieping, best ruim en mooie grote badkamer met stortdouche. (hing wel wat een onaangename lucht in de badkamer) Koffie/thee op de kamer, top. Iedere dag werd kamer schoongemaakt en handdoeken aangevuld. Omdat ik zelf nogal landelijk woon vond ik het verkeer licht hinderlijk, het is namelijk een behoorlijk drukke weg voor het hotel, dit gaat de hele nacht door. Het ontbijt is Engels danwel Schots: prima maar je moet er van houden want er is niet veel anders. (als je vraagt bakken ze een eitje voor je) De medewerkers waren allemaal supervriendelijk en gastvrij! Ik zou het hotel zeker aanraden.
Gereisd met partner in december 2016

dit was goed

L. Suijkerbuijk, 23-9-2008

Wij hadden een rondreis door schotland met inbegrepen de Circle hotels voor 10 nachten.Wij hebben 2 nachten in B&B geweest 2 nachten Pup & inns 2 nachten wat ze noemen een hotel ( smerig en verschrikkelijk stinken en bijzonder slecht eten) 4en de overige 4 nachten waren super. wij betaalden per nacht € 150,00 en bij de B&B was de prijs € 37,50 per kamer, dus wij voelen ons flink bedonderd.We hadden beter B&B kunnen boeken dan hadden we een hoop geld bespaart. een hoop geld
Gereisd met partner in augustus 2008

fr gols, 18-8-2006

Hotel Argyll ligt 10 minuten van het stadscentrum/centraal station per bus. vlakbij het mooiste museum van G tw het kelvingrove museum. Kleine maar verzogde kamer met copieus schots onbijt. Prima restaurant met schappelijke prijzen ( 3 gangen diner max 15 pound) Glasgow heeft veel te bieden ( musea, winkels, parken restaurants) en maak ook een dagtocht naar bv Loch Lomond om de schitterendenatuur te ervaren
Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Argyll bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Argyll in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Argyll zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Argyll scoort een 7.88 uit 10 op basis van 3 reviews.