Camping Fort Rose Caravan Park

Camping Fort Rose Caravan Park
Fort Rose Caravan Park

1 review over Camping Fort Rose Caravan Park in het Nederlands

Bijzondere camping met uiticht op zee!

E vd Hulst, 23-10-2010

Toen wij aankwamen dachten wij dat wij het verkeerde adres hadden, het lijkt op een doorgaande weg met aan beide zijde gras waar je op mag kamperen. Na enige tijd zoeken mooi plekje gevonden. Genoeg plek maar onze vrienden hebben een tent een een vlak plekje vinden is wel wat lastig. Prachtig uitzicht op zee en in de verte de stad Inverness. Erg aardige en behulpzame eigenaars die bereid zijn om allerlei tips te geven over omgeving. Sanitair is gedateerd maar erg schoon, dus dat maakt veel goed en is alleen toegankelijk met sleutel. Afwassen en wassen/dragen ook mogelijk. Er is kans om dolfijnen te zien en verderop bij de vuurtoren komen ze dagelijks rond 5 uur, verder ook een zeehandje gezien vanaf ons strandje. Zeker de moeite waard voor een aantal dagjes en om deze omgeving te verkennen en de stad Inverness is ook een aanrader en is ong 20 min rijden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fort Rose Caravan Park in Fortrose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fort Rose Caravan Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Fort Rose Caravan Park scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.