Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Inverlochy Villas in het Nederlands

Prima, relatief eenvoudig, maar niet al te duur

Bartho, 1-9-2014

Klein B&B, zo´n 5 km ten noorden van Fort William aan de weg naar Loch Ness en Mallaig. Er zijn 7 kamers. Alle kamers hebben een (zeer) kleine douche, sommige kamers hebben het toilet op de gang. We betaalden 25 pond pppd. De gastheren waren erg vriendelijk en behulpzaam. We kregen een klein flesje whisky als ´slaapmutsje´. Onze kamer was wel erg vol met bedden, er stonden 3 bedden in het kamertje, terwijl we met zijn tweetjes waren. Het (continentale) ontbijt werd op de kamer geserveerd. Prima, relatief eenvoudig, maar niet al te duur B&B in Fort William
Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Inverlochy Villas in Fort William, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Inverlochy Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Inverlochy Villas scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.