Hotel Travelodge Edinburgh West End **

Hotel Travelodge Edinburgh West End
Travelodge Edinburgh West End

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Travelodge Edinburgh West End bij:

1 review over Hotel Travelodge Edinburgh West End in het Nederlands

Goede plek voor bezoek aan Edinburgh

J., 19-8-2012

Een Travelodge is vergelijkbar met een motel. Er zijn diverse Travelodge in Edinburgh. Wij bezochten het Travelodge West End, gelegen aan de Belford Road. Een motel met 2 *. De kamer is ruim en bezit alles wat een (passerende) reiziger nodig heeft. Onze kamer (nr. 217) had een 2-persoonsbed (wel smal) en ook nog een slaapbank waardoor de kamer ruimte zou geven aan 4 personen. Verder 1 burautje met 1 stoel, een kleuren tv (met uitsluitend engelstalige programma's). Maar in de kamer was wel een kapstok maar geen kastruimte! De badkamer was voorzien van wat in een badkamer thuis hoort, namelijk een wastafel, bad/douche en toilet.

Onze kamer had uitzicht op het riviertje de Leight. Min of meer onder ons raam was een soort stuwtje met daardoor een kunstmatig watervalletje. Het geluis hiervan lijkt op hevige regenval, maar buiten te sluiten door het raam goed dicht te doen. Het ontbijt is uitstekend verzorgd en voor ieders wil en smaak en zoveel je kunt/wilt eten.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Edinburgh West End in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Edinburgh West End zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travelodge Edinburgh West End scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.