Aparthotel Shandwick

Shandwick

1 review over Aparthotel Shandwick in het Nederlands

Hartje centrum

Stevens, 31-10-2010

Ideale ligging, airlink bus vanaf vliegveld stopt voor de deur, supermarkt tegenover en bank naast appt. 25 stappen naar links en je ziet het kasteel. Lopend is alles prima te doen. Hotel is niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn. De grote bruine deur doe je open en dan 25 traptreden omhoog. Door een klapdeur en links zit een receptie. Wij zaten 3 hoog en moesten 75 traptreden per dag omhoog. Appt. was prima, goede bedden, eigen badkamer en mini keuken. Indien wij nogmaals naar Edinburgh gaan dan boeken we zeker dit hotel/appt. weer, alleen al vanwege de super ligging.
Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Shandwick in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Shandwick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Shandwick scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.