Hotel Ritz Hotel Edinburgh ***

Hotel Ritz Hotel Edinburgh
Ritz Hotel Edinburgh

Onvoldoende

1 review over Hotel Ritz Hotel Edinburgh in het Nederlands

Geen aanrader, foto's op website zéér misleidend

M. Leferink, 3-12-2013

De locatie is, maar daarmee is alles gezegd. Hotel is zeer verouderd en erg aan renovatie toe. We kregen een kamer op de bovenste verdieping, bereikbaar via een smalle trap en dito gangetje. Er was geen nooduitgang. Vloerbedekking op de badkamer. Douche was een minimaal straaltje. Stoffig, vies. Tot overmaat van ramp zat de geiser/cv van het hotel naast onze kamer, dus vanaf 6 uur 's ochtends in toenemende mate lawaai van de warmwatervraag door de ontwakende hotelgasten. We hadden geboekt voor 3 nachten, maar zijn na 1 nacht verkast naar een ander hotel. Gelukkig hoefden we maar een nacht te betalen, netjes. Men vroeg niet naar reden uitchecken, misschien komt dit vaker voor? De bar was gesloten vanwege een probleem met de vergunning zei men. Is iets moois van te maken met een goede investering en bezielend management.
Gereisd met vrienden in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ritz Hotel Edinburgh in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ritz Hotel Edinburgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ritz Hotel Edinburgh scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.