Hotel Richmond House ***

Hotel Richmond House
Richmond House

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Richmond House bij:

1 review over Hotel Richmond House in het Nederlands

Prima prijs kwaliteit verhouding

EvD, 5-10-2010

The Richmond House Hotel is een klein hotel (11 kamers) op 15 min lopen van Princes Street (centrum). De prijs is netjes, zeker als je een van de recent gerenoveerde kamers treft. Dat was bij ons het geval, maar onze vrienden zaten nog in een oude kamer en dat was erg jammer. We hopen (en verwachten) dat ze de renovatie doorzetten in het hele hotel, dan hebben ze wat moois in handen. Het personeel was ontzettend vriendelijk, geen vraag was teveel. Het ontbijt is continentaal en prima. Niet overdreven luxe, maar dat mag je ook niet verwachten voor die prijs. Ik zou zo weer gaan, kamer 5 is prima in orde!
Gereisd met vrienden in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Richmond House in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Richmond House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Richmond House scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.