Hotel Radisson Blu Edinburgh ***

Hotel Radisson Blu Edinburgh
Radisson Blu Edinburgh
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Radisson Blu Edinburgh bij:

8 reviews over Hotel Radisson Blu Edinburgh in het Nederlands

perfecte ligging midden in het centrum

heer Bouwheer, 27-8-2013

Echt prima Hotel midden in het centrum en aan de "Royal Mile" Als hotelgast korting op aanliggende parkeergarage.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Fijn hotel in centrum

Mo, 14-4-2013

Dit is een fijn hotel in het centrum van Edinburgh. Kamers zijn wat prijzig en oubollig maar het leuke is wel dat er een echte nespresso machine in de kamer staat!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Perfect

Ramon, 11-3-2012

Net terug van een heerlijk weekendje Edinburgh. Bij aankomst in het hotel kregen wij ongevraagd direct een upgrade naar business class. Lekker een grote kamer en veel voordelen. Zwembad is klein, maar heerlijk op temperatuur. De ligging is perfect, direct in het centrum. Ontbijt is eenzijdig, maar uitgebreid. Dit hotel is een aanrader!!
Gereisd met partner in maart 2012

mooi hotel op een hele goede locatie!!!

Harrie, 10-5-2010

Het hotel ligt aan de Royal Mile, dé hoofdstraat van Edinburgh. Lopend ben je binnen 5 minuten bij het kasteel, en loop je de andere kant op, sta je met 10 minuten bij Holyrood Palace, de Schotse residentie van de Britse Koninklijke familie.

Het hotel is strak ingericht, misschien wat somber. De bar (meteen rechts bij binnenkomst) is goed geoutilleerd, en het personeel erg vriendelijk. Ook het personeel aan de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. Het diner kan ik niets over zeggen, aangezien wij elders hebben gegeten, maar het ontbijtbuffet is voor Schotse begrippen erg goed. Zowel het continentale (broodjes, croissants, beleg e.d.) als het Schotse (inclusief Haggis, Black Pudding e.d.) was prima!

Dit is zéker een hotel waar ik nog eens terug zal komen.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Goed hotel, standaard Radisson

Xavier, 7-4-2010

Mooi en modern hotel in het centrum van Edinburgh. Alles goed te voet bereikbaar. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamers en uitgebreid ontbijt en vergaderfaciliteiten
Gereisd zakelijk in oktober 2005

Radisson Blue een aanrader!

C. Dingemanse, 28-12-2009

Het hotel ligt aan de Royal Mile, midden in Old Town (centrum), een prima uitvalsbasis. Onze kamer was modern ingericht, ruim genoeg en had airco en verwarming. Oh ja, en een bed waar je met z'n 3en in past(?). Verder de dingen die je gewoonlijk op een hotelkamer vindt. De badkamer was ook mooi met een fijne douche en bad.

Het hotel ziet er overal prima uit,de inrichting is modern. Er is een klein zwembad en je kunt schoonheidsbehandelingen en massages boeken, wat ik dan ook heb gedaan en dat is goed bevallen.

Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid, zowel Schots als continentaal. Er is voor elk wat wils met als uitsmijter een bloody Mary voor het geval je een kater hebt!

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Wij gingen met kerst en zeker voor die periode is de prijs/kwaliteitverhouding uitstekend!

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in december 2009

Prima hotel op de perfecte plek.

Walter en Jeanette, 18-9-2009

Ligging midden in het centrum op loopafstand van Edinburgh Castle, Holyrood Palace, restaurants en barretjes. Prima kamer met heerlijk bed. Service en andere zaken zijn uitstekend, maar dat hoort ook wel in deze prijsklasse. Uitgebreid ontbijtbuffet. Andere maaltijden heb ik hier niet gebruikt, dus kan ik niet beoordelen.
Gereisd met partner in september 2009

Perfecte uitvalsbasis voor de oude stad

Peter Van Achteren, 8-8-2009

De ligging van het hotel is ideaal. Het personeel is correct en (meestal) vriendelijk. hartelijk. De kamers en de andere faciliteiten zijn modern en net. Het ontbijt(buffet) is prima. De bar is OK. Kortom, een aanrader.

Eén minpunt: bij het inchecken moet je ook de pincode van je creditcard intikken, waardoor het volledige bedrag van je hotelverblijf - ongevraagd en zonder waarschuwing van het baliepersoneel - wordt geblokkeerd. Dat kan voor onaangename verrassingen zorgen als je later tijdens het shoppen de boodschap krijgt dat je limiet overschreden is.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Edinburgh in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Edinburgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Edinburgh scoort een 8.07 uit 10 op basis van 10 reviews.