Hotel Parkview House

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Parkview House bij:

1 review over Hotel Parkview House in het Nederlands

Prima hotel!

icgroot, 16-9-2014

Op andere websites las ik allerlei horror verhalen over dit hotel. Toen ik in het hotel aankwam werd ik aangenaam verrast! Het is een oud pand, maar het zag er overal verzorgd uit. Kamers zijn schoon evenals de badkamers. Bedden zijn goed. Wij hadden een kamer met uitzicht op het park. Het ontbijt is wat sober, maar goed. Toastbrood, kipfilet, kaas, jam en pindakaas. Verder zijn er nog wat luxe broodjes evenals cornflakes en andere soorten serials. Koffie, thee, jus d'orange en appelsap. De ontbijtzaal wordt ook gebruikt voor party's, trouwerijen en begrafenissen.

De prijs/kwaliteit verhouding is goed, echter zoals bij veel hotels verhogen zij de prijs wanneer er een festival in Edinburgh is. Dan wordt het een duur hotel.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd anders in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkview House in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkview House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkview House scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.