Hotel Novotel Edinburgh Centre ****

7,5

6 reviews over Hotel Novotel Edinburgh Centre in het Nederlands

super ontbijt

bjorndebby, 13-9-2011

Het was een grote nette kamer met een Bad en Douche. Ook was de wc apart. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Vlakbij een bushalte naar de Royal Botanic Gardens etc.

lekker zwembad, al heb ik daar s avonds laat wel rare dingen gezien, aja liefde maakt blind zullen we maar zeggen. groeten uut goor

Gereisd met vrienden in januari 2011

Dorien, 12-8-2006

We hadden een kamer voor drie personen. Een

2-persoonsbed en twee losse bedstoelen.

Na verhouding prijs kwaliteit, had goedkoper

gekund.

Gereisd met vrienden in juli 2006

Linda, 1-4-2006

We zijn net terug uit Edinburgh. Verbleven in dit hotel. Goed hotel met zeer vriendelijk personeel. Kamers netjes en verzorgd. Voordeel: je hoeft niet te douchen in het bad, de douche zit apart en het toilet zit ook in een andere ruimte. Het hotel ligt op loopafstand van the Castle.

Ontbijt was goed verzorgd en voor elk wat wils.

Gereisd anders in april 2006

Annemieke, 3-1-2006

Verblijf tussen kerst en nieuwjaar 2006, met kinderen. Prettig, rustig 'design'-hotel. Prima voorzieningen, prettige kamer, mooie badkamer, heerlijk zwembad, wirlpool, sauna en douches; badlakens voorhanden; goed uitgeruste fitnessruimte. Playstation in de lobby (kids). Restaurant 's avonds uitgestorven, idem dito bar, miste daarom in dit opzicht enige 'gezelligheid'. Hotel al met al wel een aanrader!

Gereisd anders in januari 2006

vanzelst, 27-12-2005

Goed hotel. Uitstekende service. Niet zoveel sfeer (nieuwbouw) Bedden/douche goed, erg warme kamer/hotel qua temperatuur. Toilet gescheiden van badkamer! Reden dat we voor dit hotel kozen was het zwembad/sauna/etc.. Volgende keer weer B&B is leuker en voordeliger. Ligging is ok, zeker voor het toeristische deel vd stad.
        Gereisd anders in december 2005

Vincent en Jori Giesbers, 9-12-2005

Modern en mooi hotel. Uitgebreid ontbijtbuffet, goede kaart in het restaurant. De kamers zijn vrij groot, met zitje en al. Nadeel vonden wij dat de bedden veel te hard waren. De ligging t.o.v. andere hotels vind ik wat minder. Je bent zo bij het kasteel en Princesstreet maar IBIS ligt dan veel leuker en beter. Dus de volgende keer als we terug zouden gaan boeken wij dit hotel niet meer. Verder alles dik in orde hoor !

Aanrader: huur een auto en ga een stukje van de Highlands verkennen. Stirling is ook een mooi stadje, ligt dan op de route !!!

Gereisd anders in december 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Edinburgh Centre bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Edinburgh Centre in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Edinburgh Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Edinburgh Centre scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.