Hotel Murrayfield

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Murrayfield bij:

3 reviews over Hotel Murrayfield in het Nederlands

Prima

Goed hotel, 1-5-2016

Prima hotel, goed ontbijt. Goede kamers en nette badkamer
Gereisd met partner in april 2016

Gemoedelijk en sfeervol

Charles & Helma, 25-8-2011

Murrayfield is een sporthotel, specifiek gericht op het grote rugbystadion dat op honderd meter afstand ligt. Voor ons was het uitvalsbasis voor bezoek aan de stad. Het centrum ligt op 30 minuten lopen - een leuke wandeling door de stad -, er is een busverbinding.

Het gebouw is sfeervol, het hotel is gemoedelijk, de mensen zijn vriendelijk. De service is wat minder: drie verzoeken om kapotte lampen in de kamer te vervangen door werkende werden genegeerd, door onderbezetting bij de ontbijtsessies moesten we in de wachtrij voor toast gaan staan. Ons werd geadviseerd voor de zekerheid te reserveren voor het diner - we zaten vervolgens alleen in de zaal :D

Wij hadden een ruime kamer, rustig gelegen, goed sanitair, prima bed. Schoon, wel (net als trouwens op veel plekken in Schotlanf) wat gesleten beddengoed.

Kortom: het is er best uit te houden.

Gereisd met partner in augustus 2011

Fijne, handige uitvalsbasis voor ontdekken van Ed.

Marijke, Henk, David en Roos-Marijn, 10-6-2011

Je kunt op je hotelkamer(s) goed bijkomen met koffie en thee en "biscuits", of even iets drinken in de gezellige pub-bar van het hotel; de bushalte ligt tegenover het hotel, en het is 1 rechte weg lopen (30 min.) naar het centrum (ja,hebben we gedaan). Je kunt ook goed eten in het hotel. We moesten 's ochtends om half zes weg naar het vliegved (15 min, met de taxi) en de vriendelijke (Poolse) nachtportier maakt een klein smakelijk ontbijtje voor ons klaar. Wat een service!! Trouwens we hadden een auto gehuurd en konden na 6 uur makkelijk parkeren in het centrum.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Murrayfield bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Murrayfield in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Murrayfield zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Murrayfield scoort een 7.22 uit 10 op basis van 4 reviews.