7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Merith House* bij :

2 reviews over Hotel Merith House in het Nederlands

prima hotel voor kleine beurs

Marga, 15-7-2008

Afgelopen weekend ben ik met twee vriendinnen een lang weekend in Edinburgh geweest en geslapen in het Merith House. Het hotel is goed te bereiken met bus 25 ('Leith Links', stopt voor de deur!). Het hotel doet knus aan en we werden heel vriendelijk ontvangen. Wij hadden een family-room geboekt. Voor 3 personen zeer ruim. De matrassen zijn niet geweldig, maar toch hebben we zeer goed geslapen. De inrichting van de kamer was wat verouderd en het tapijt en douchematje waren wat dubieus (wat betreft hygiene). Verder is de kamer eenvoudig, maar prima.

De manager van het hotel heeft een excursie naar Loch Ness en de Highlands voor ons geregeld (absolute aanrader!) en we kregen die dag al om 7.00u een volledig ontbijt, terwijl dit normaal gesproken pas om 8.00u beschikbaar is op zondag. Het ontbijt is continentaal (yoghurtjes, cereals, croissant, toast). Hier waren wij erg over te spreken.

Al met al een positieve ervaring in dit hotel. Vooral de service en vriendelijkheid maken het!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Alexander Cornelis Willemsen, 10-6-2007

Aardige eigenaars. Ontbijt is super! Echt een English breakfast, maar ook toast met jam bv. Het is wel een kleinschalig hotel. Met de bus ben je in ongeveer 10 min. in het centrum.
Gereisd met vrienden in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merith House in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merith House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Merith House scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.