Beoordelingen Mercat Tours (ghost & history tours)

Het weer

15  °C

24 april 2014

Mercat Tours (ghost & history tours)
8,3
4 beoordelingen
Beoordelingen Mercat Tours (ghost & history tours)
28 Blair Street, EH1 1QR, Edinburgh

Wil je weten wat anderen vonden van Mercat Tours (ghost & history tours) in Edinburgh? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Mercat Tours (ghost & history tours).
Mercat Tours (ghost & history tours) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Mercat Tours (ghost & history tours) in Edinburgh? Op deze pagina lees je beoordelingen van Mercat Tours (ghost & history tours). Je kunt 5 vakantiefoto's van Mercat Tours (ghost & history tours) bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Schotland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Schotland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Mercat Tours (ghost & history tours) in Edinburgh.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

3 beoordelingen over Mercat Tours (ghost & history tours)

8,3
4 beoordelingen
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met oudere kinderen, Juli 2013
"Leuke tour met goede gids"vertalen
Lin-B
8,0

27-8-2013 Je moet wat geluk hebben met de gids, denk ik, maar de onze wist enorm veel te vertellen over de geschiedenis van de stad Edinburgh, het ontstaan van de stad en vooral over het ondergrondse gangenstelsel waar we doorheen werden geleid. Leuk om te zien en heel interessant.

met een groep, Apr. 2012
"Een mooie ervaring"vertalen
Kirsten
8,0

23-4-2012 Een paranormale tour door de vaults, waarbij de nadruk werd gelegd op paranormale activiteiten en niet voor de thrill. Was zowel educatief als humoristisch getint waarbij de tourguide een enorme bijdrage leverde. Het was ontzettend leuk en goed verteld. De bezienswaardigheid op zich is misschien niet voor iedereen even spannend, maar je kunt verschillende soorten tours boeken. Ik vind het een aanrader voor mensen die zich bezighouden met paranormale activiteiten.

met een groep, Juni 2010
"Leuk!"vertalen
Jeroen
8,0

3-7-2010 We hebben ons (een groep nuchtere Hollandse studenten) laten rondleiden met een Ghost Tour. Iedereen heeft aan het begin zoiets van 'ja het zal wel', maar ze laten je echt schrikken (vooral mij)

Leuk!

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?