Hotel MacDonald Holyrood ****

Hotel MacDonald Holyrood
MacDonald Holyrood
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor MacDonald Holyrood bij:

2 reviews over Hotel MacDonald Holyrood in het Nederlands

Prima hotel voor een paar dagen Edinburgh

laura_honders, 7-11-2012

Gunstig gelegen aan de andere kant van de Royal Mile waardoor alles na ongeveer 5 minuten lopen bereikbaar is: winkels, restaurants, natuur, etc. Je loopt de Royal Mile uit en je bent bij Edinburgh Castle. Bedden lagen heerlijk en de kamer was meer dan goed. Wij waren erg gecharmeerd van het feit dat er 's avonds chocolaatjes op onze kussens lagen en dat de gordijnen dicht gedaan waren. Personeel was erg vriendelijk; waar word je tegenwoordig nog letterlijk uitgezwaaid door het personeel? Het hotel heeft een restaurant maar daar hebben wij niet gegeten, zowel de kaart als het restaurant zelf zag er wel erg goed uit.
Gereisd met vrienden in november 2012

klassiek goed hotel

Ivonne, 29-11-2009

2 nachten verbracht, complete grote kamer met twin-bed. royale badkamer.

ontbijtbuffet is prima voor 10 pond. Goede service.

Goede matrassen, 1 minpuntje, lege minibar, niet dat we die nu gebruiken maar voor 4 **** verwacht je die wel.

ligging is goed, iets buiten echte centrum maarprima uitvalsbasis voor oud stadsdeel en je komt onderweg hele leuke winkeltjes tegen richting royamile.

ca. 8 min. lopen tot oud centrum

Gereisd met vrienden in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MacDonald Holyrood in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MacDonald Holyrood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel MacDonald Holyrood scoort een 8.33 uit 10 op basis van 2 reviews.