7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holiday Inn Edinburgh**** bij :

4 reviews over Hotel Holiday Inn Edinburgh in het Nederlands

prima overnachtingsplek

Mark, 31-8-2011

Samen met mijn broer bezocht ik Schotland, waarbij we dit hotel als uitvalsbasis gebruikten. De prijs en locatie waren het belangrijkste argument. De kamer was prima, er was een goede schone douche en een prima bed. Het hotel ligt buiten het centrum, maar is goed te bereiken. Qua parkeergelegenheid (we hadden een huurauto) was het wat krap. Het ontbijt hadden we wel gezien na 4 dagen, maar was in principe ook gewoon oké voor het geld dat we hebben betaald.
Gereisd met partner in november 2010

supergezellig

connygiraf, 22-12-2010

Is een hotel waar je je thuis voelt met vriendelijk behulpzaam personeel en ook schone kamers en een lekker bed. Met een groot winkelcentrum bij de deur en de bussen voor de deur die om de 3 minuten naar het centrum reden.

Wij gaan zeker terug naar dit goede hotel. Geen minpunten.

Gereisd met partner in november 2010

Net hotel, goed ontbijt, gezellige bar

Michel, 21-11-2009

De ligging van het hotel is goed, met een paar minuten met de bus ben je in de stad en de Airport Express stopt voor de deur. Het ontbijt is uitgebreid en zeer goed. De bar is gezellig en niet schandalig duur. Let op: bel NIET met je creditcard vanuit de Lobby: de rekening is enorm schrikken (gelukkig is het mij niet overkomen).

Edinburgh is een mooie stad, maar dat je in Groot Britannië bent is duidelijk te zien aan de bouwstijl. De mensen zijn vriendelijk en eten in de stad kan voor een schijntje.

Klim eens de heuvel op in Holyrood Park, of bezoek het Monty Python and the Holy Grail Kasteel (Doune Castle). Ook Stirling is een bezoek waard.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Kil hotel met goede ligging

Emma, 11-1-2009

We zijn hier in oktober een nachtje geweest. Het hotel ligt midden in het oude centrum.

Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn schoon.

Jammer dat er geen sfeer hangt in het hotel. Erg kil en ongezellig. Zelfs zo ongezellig dat we ergens anders gingen ontbijten.

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Edinburgh in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Edinburgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Edinburgh scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.