7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holiday Inn Edinburgh North bij :

2 reviews over Hotel Holiday Inn Edinburgh North in het Nederlands

Mooi hotel

peter, 19-4-2010

Deze Holiday Inn ligt 20 minuten lopen vanaf het mooie centrum van Edinburgh.

Als je aan de goede kant op een hogere verdieping een kamer hebt, is er een prachtig uitzicht op het kasteel. De kamers zijn confortabel. De laatste keer hadden we een kamer met apart leefgedeelte + 2 TV's. Deze kamer was vrij prijzig en eigenlijk onnodig voor ons. De sfeer is er vriendelijk en nog even blijven hangen in de pub is aangenaam. Het restaurant is goed, maar onze ervaring is dat het leuker is om in het centrum te gaan eten. Parkeren bij de Holiday Inn is ruimschoots.

Gereisd met partner in april 2005

Praktisch hotel buiten het centrum

Rob (Zwolle), 11-11-2009

Dit praktische hotel ligt buiten het centrum, maar de stad kan heel goed bereikt worden met de bus binnen 10-15 minuten afhankelijk van locatie. Het hotel is al wat ouder, maar de kamers zijn up-to-date volgens de Holiday Inn formule. De kamer was prima met afzonderlijk slaap en leef gedeelte. Bij onze vroege aankomst was het geen probleem om in te checken en konden we ontbijten. De 2 dagen erop ook ontbeten, maar redelijk aan de prijs. Er is ook een restaurant in het hotel aanwezig, maar de kwaliteit hiervan is niet in verhouding met de te hoge prijs. Beter is het om zelf wat in de stad te eten. Het hotel is per taxi zeer goed bereikbaar vanaf het vliegveld. Voor een wat langere stedentrip zeer geschikt. Let wel op dat je gepast geld hebt voor de bus, anders moet je gaan wisselen bij het tankstation, zoals heel veel toeristen!
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Edinburgh North in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Edinburgh North zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Edinburgh North scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.