7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Edinburgh Grosvenor bij :

4 reviews over Hotel Hilton Edinburgh Grosvenor in het Nederlands

Redelijk goed voor Hilton

M_oldedubbelink, 2-12-2013

Voor ons was dit hotel een verademing t.o.v. het hotel dat we origineel geboekt hadden en 1 nacht waren verbleven. Het hotel is redelijk duur, maar gezien de luxe gradatie niet te duur naar edinburghs maatstaven. Het ontbijt is redelijk goed, de service is nog beter, zoals je van Hilton gewend bent.

De kamer was mooi ingericht, sanitair wat minder, maar dat is bijna overal in Edinburgh. We hadden een twijfelaar bed en dat is toch wat klein met 2 mensen van bijna 2 meter, maar een kingsize of lits-jumeaux is natuurlijk nog duurder ( altijd weer een leuk trucje van dit kaliber hotels). Ligging is fantastisch, vlakbij haymarket station en centrum is te lopen.

Jammer dat er niet zoveel faciliteiten zijn (zwembad, wellness etc.)

Gereisd met partner in oktober 2013

Oké

annnn, 30-6-2013

We vonden het een redelijk hotel, klinkt altijd goed slapen in een G

Hilton hotel. We vonden de locatie goed tov airport bus(om de hoek) en stad (kwartiertje lopen). Hotel zelf was wat verouderd. Badkamer liet los op sommige plekken. Ontbijt was lekker, wel prijzig.

Gereisd met partner in december 2012

Vergane glorie

Irene Geerts, 22-5-2011

Bij een naam als Hilton had ik me iets beters voorgesteld dan dit. Het was wel goed, maar de badkamer was verouderd, de linnenkast was kapot en ons raam kwam rechtstreeks uit op een grote ontluchtingsinstallatie. Die ons uitzicht helemaal innam. Behalve deze releurstellingen was de hotelkamer wel mooi met hoog plafond. De ligging is op loopafstand van het centrum en tegenover een groot bus- en treinstation.
Gereisd met partner in mei 2011

Te duur voor wat je krijgt

E. Hermans, 16-5-2009

Het hotel lijkt een voormalig klooster. Onze kamer was in een uithoek in een soort sousterrain. Het raam was nauwelijks open te krijgen en keek uit op een buitengewoon smerig binnenplaatsje. Gauw weer dichtgedaan uit angst voor ongedierte. In de vloerbedekking zat een grote, zeer smerige plek. Dit is niet wat ik van Hilton gewend ben. Nooit meer!
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Edinburgh Grosvenor in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Edinburgh Grosvenor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Edinburgh Grosvenor scoort een 7.14 uit 10 op basis van 4 reviews.