Hotel Herald House **

6,8

10 reviews over Hotel Herald House in het Nederlands

Prima plek in Edinburg

Jasper Stiekema, 7-4-2012

Herald House is een prima plek om van daaruit Edinburgh en Schotland te verkennen.

Op tien minuten lopen van het centrum en een erg lage prijs.

Erg aardig personeel, liepen het vuur uit hun sloffen, een prima ontbijt, en alles was erg schoon.

Eén minpuntje, de douche is erg klein, maar dat weerhoudt mij er niet van er zeker weer heen te gaan.

Gereisd met vrienden in april 2012

goed te doen

daphne, 9-11-2009

herald house is een heel klein hotel, onze kamer was ook super klein met een heel klein bed. badkamer was ook heel klein, maar douche was goed en schoon.

naar het centrum lopen was goed te doen in 10 minuten. ontbijt was prima !

Gereisd met vrienden in september 2009

prima hotel,net buiten het drukke centrum

Caatje, 22-8-2009

Een goed hotel voor ons doel,de stad verkennen,de kamer is 4 bij 4.De douche is te bereiken door over de toilet te stappen,maar alles werkt.

Het ontbijt is royaal,gebakken ei,ham,bacon, bonen in tomatensaus,worstjes,champignons,jam fruit,yoghurt, en brood natuurlijk,zowel getoast als broodjes. Je deelt de tafels wel met andere gasten, wat wij geen probleem vonden. De lift is krap,er is een ruim trappenhuis.Personeel is vriendelijk,correct behulpzaam.

Een goed hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding.Het centrum is met een 15 minuten lopen heel goed te bereiken.Openbaar vervoer is prima geregeld en niet zo duur als in Nederland.

Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Herald House bij:

Net buiten het centrum gelegen betaalbaar hotel

carin thomassen, 9-8-2009

Attent personeel, met kleine lift zijn de bovenverdiepingen bereikbaar.

Een kleine ontbijtzaal voor dit hotel, uitgebreid engels ontbijt,niets op aan te merken. De kamers is dit hotel zijn goed, al is de badkamer erg klein. als je over het toilet heenstapt kom je in de douche-ruimte. Dagelijkse verschoning van handdoeken en aanvulling van koffie, thee op de kamer.

Centrum is op loopafstand, met gezellige cafe's op de Grassmarket.

De stad is zeer de moeite waard om te bezoeken, na 5 dagen alle wijken wel bewandelt te hebben, is er niets wat verveeld.Musea zijn over het algemeen gratis, van het volk voor het volk is het credo. Er zijn vaak festivals en evenementen.

Beneden de 21 jaar kom je er geen cafe binnen en ingeval van twijfel ook niet zonder identiteitskaart. Boek voor de taptoe een jaar van te voren om zeker te zijn van een hotel. Mooie stad, ik kom zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2009

goede prijs-kwaliteit verhouding

Geeske, 3-5-2009

goed hotel voor de prijs die je ervoor betaald: kamers zijn schoon, badkamer wat klein, maar wel schoon. Bedden gaan redelijk. Er ligt ook vloerbedekking in de gangen, maar soms toch wat gehorig door knellende deuren. ligging is perfect en vlak bij bushalte (3 pond voor dagkaart). vanaf vliegveld goed te doen. ontbijt bestaat vooral uit warme vette dingen, zoals worst, spek, bonen en eieren. Er is ook wel toast en jam, maar dit is niet super. Al met al een goed hotel, vriendelijk personeel met goede en leuke adviezen!
Gereisd met vrienden in april 2009

2 sterren waardig

Betty, 1-5-2009

Prima hotel voor de 2 sterren status. Badkamer was nieuw en zeer schoon, maar wel klein. Versleten tapijt en een redelijk bed. Prima voor deze prijs ! Ontbijt inderdaad wat simpel. Prima service en advies gekregen. Wij ontdekten leuke restaurants in deze wijk al lopende naar het centrum.
Gereisd met oudere kinderen in april 2008

Jolanda, 29-7-2007

jolanda 29 juli 2007

Hotel word door buitenlandse jongeren gerund en veel weten ze niet!!

Ligging ten opzichte van het centrum is slecht je moet geen 10 maar 25 minuten lopen tot het centrum! Het ontbijt is maar tot 9 uur /half 10 dus op je vakantie een keer blijven liggen is er niet bij.De ontbijtruimte is veel te klein en de gasten struikelen dan ook over elkaar en anders wel over het meubilair. Het ontbijt was wel goed alleen wie geen schots ontbijt wilde had wat weinig keus maar dat had je kunnen weten in schotland schots ontbijt toch? Het was wel schoon en netjes maar s"avonds in het hotelcafe even nog wat drinken is er niet bij want het personeel gaat doodleuk om 23 uur naar huis en alles gaat op slot! Welterusten! herald house nee dank je.

Gereisd met partner in juli 2007

Jos, 25-5-2007

Ligging van hotel is gunstig, net buiten centrum. Ontbijt is slecht en eentonig. De broodjes waren op en werden niet aangevuld en er is geen koud broodbeleg. Gedurende ons verblijf in twee verschillende kamers geslapen: de eerste erg klein en onverzorgd, de tweede netjes. Badkamers in beide kamers waren hetzelfde: erg klein! Personeel aan de receptie was vriendelijk en behulpzaam, maar in de ontbijtzaal werd je als gast compleet genegeerd.

Grootste minpunt waren andere gasten: grote groepen Engelse mannen op drinkweekend die 's nachts de gangen onveilig maakten!

Gereisd anders in mei 2007

irene, 10-6-2006

Voor ons doel een prima hotel, alleen jammer dat ons bed heel slecht was, en het is er redelijk gehorig. Verder was het personeel niet echt vriendelijk. Een groot minpunt is dat er geen goede parkeermogelijkheden zijn, wij hebben de auto al naar t vliegveld terug gebracht. Het openbaar vervoer daarin tegen is prima geregeld, wij hadden dan ook geen spijt van onze beslissing de auto al weg te brengen.
      Gereisd anders in juni 2006

Romi, 8-8-2005

Nette kamers. Gezellig / schoon. 10 minuten lopen naar centrum. Ontbijt redelijk goed (ei, spek, bonen, broodjes, etc).
        Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Herald House bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herald House in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herald House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Herald House scoort een 6.81 uit 10 op basis van 15 reviews.