7,6

9 reviews over Hotel Greens in het Nederlands

Fantastisch hotel

Marcel en Esther de Jong, 20-10-2009

Wij hebben hier in februari 2004 onze huwelijksreis gehad en werkelijk geweldig hotel dit Greens. De kamer was perfect, en de ligging van het hotel is afgelegen maar loopbaar naar het centrum. In ieder geval is het wel een rustige wijk dus weinig overlast van wat dan ook. Wij hadden alleen ontbijt maar dat was wel een origineel engels ontbijt met alles er op en eraan.

Edingburgh zelf is 1 groot openlucht museum, met als kroon uiteraard Edinburgh castle. Ér valt veel in en om de stad te doen, je kunt er tevens lekker stappen. Veel pubs met live muziek wat ons erg aansprak.

Als je van historie houd, neem dan eens de moeite om Stirling castle en Linlithgow palace eens te bezoeken. Of net buiten de stad Craigmillar castle...

Edinburgh is in ieder geval een aanrader voor een leuke stedentrip, of een goede uitvalsbasis om Schotland te leren kennen.

Gereisd met partner in februari 2003

C. Zaal, 12-9-2007

Erg mooi, romantisch hotel. Je komt binnen als Sissi in een filmdecor met prachtige beklede trap, hoge plafonds en kroonluchters. Ontvangst is vriendelijk. Alles op en top Engels (pardon; Schots!). Ontbijt overvloedig, broodjes, haggis, vers fruit, sap, koffie, toast, marmelade, zelf vis (kippers) noem maar op. Even flink doorlopen en je staat in 10 min. op Princess Street. Het liftje in het hotel is echt hilarisch, met opengewerkt schuifhek zoals je wel eens in een film ziet. Dit was onze derde keer in Edinburgh. 1e keer een aardig hotel gehad, 2e keer bijna slecht, maar Greens is het voor ons helemaal! Eind oktober gaan we er weer heen en genieten van deze fantastische (door velen ondergewaardeerde) stad!!
Gereisd met partner in oktober 2005

Marc en Carolien, 27-12-2006

Mooi hotel, gelegen in enkele herenhuizen. Wij waren hier met z'n 8-en in 2004, het openingsweekend van de Tattoo. Bijzonder goed en uitgebreid ontbijt en mooie, ruime kamers.

Wel prijzig, zeker in de periode van de Military Tattoo.

Gereisd anders in december 2006

Rob Pinkse, 30-9-2006

Een oud engels hotel in meerdere huizen in een omgeving die als rustig beschouwd kan worden. een goede ontvangst viel ons ten deel. we kregen een nette kamer op 3 hoog met uit zicht op The Castle. Een goed en prettig verblijf gehad. Jammer dat je niet echt kon douchen op deze kamer. weet niet hoe het op andere kamers was. Zou hier zeker voor een tweede keer komen.
    Gereisd anders in augustus 2006

Joke van Diemen, 26-9-2006

Mooie Victoriaanse huizen, in een rustige buurt! Heerlijk Engels - dus: twee aparte kranen voor warm en koud. Simpel, schoon, heerlijke bedden!
    Gereisd met partner in augustus 2006

dunja willems, 18-9-2006

5 dagen in juni 2004

Alles keurig en een echt schots ontbijt, dus met black pudding

Heerlijk !

Alleen geen douche en geen mengkraan, dus lastig haarwassen.

Gereisd anders in september 2006

vanpat, 6-6-2006

Ik vond het een heel leuk en authentiek hotelletje. Lekker nog de oude aspecten. En als je binnen komt dat hele hoge plafond met die inmens grote kroonluchter. En zo'n lekker ouderwets liftje ( was alleen defect ) dat was wel jammer moesten lopen. Omdat mijn vriend jarig was kregen we een extra grote kamer. Echt heel ruim joh. Ja niet alles zag er even netje en proper uit enz maar was goed te doen. We hebben erg genoten van Edinburgh en het heerlijke ontbijt al zal ik die haggis ( gevulde schapenmaag ) niet eten. Al met al goed te doen hoor.
        Gereisd anders in juni 2006

pia, 9-4-2005

goed vertoeven hier.alles netjes en ja inderdaad engelse stijl.maar ach, je slaapt en doucht hier en krijgt lekker ontbijt en dan ga ga je toch weer edinburgh verkennen.denk dat ik dit hotel weer zou boeken als ik nog 's daar ben.
          Gereisd anders in april 2005

Tania, 25-3-2005

Greens hotel bezocht in december 2003. Het hotel ligt in een prachtige woonwijk en is in feite een combinatie van meerdere woonhuizen. Het ligt niet echt centraal maar het centrum is wel te belopen. Busstop naar luchthaven ligt dichtbij. Onthaal is netjes met goed ontbijt. De kamers zijn engels ingericht. Dus bloemetjesbehang en tapijt.De badkamer is zeer klein en enigszins gedateerd. Ik vond het een leuk hotel.
            Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Greens in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Greens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Greens scoort een 7.56 uit 10 op basis van 9 reviews.