Hotel Glasshouse

Hotel Glasshouse
Glasshouse
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Glasshouse bij:

2 reviews over Hotel Glasshouse in het Nederlands

Waan jezelf in luxe!

Rick, 20-9-2009

Ik ben in november 2003 naar dit hotel geweest. Het mag dan wel wat aan de prijzige kant zijn, maar dan heb je ook wat. Nog nooit heb ik zo een prachtig mooi hotel geslapen. Het hotel heeft vijf sterren en Edinburgh dit staat simpelweg voor: Alles wordt achter je kont aan opgeruimd. Op de dag zelf is de kamer maarliefst drie keer opgeruimd door de werkster. 's avonds werd een badjas en pantoffeltjes klaargelegd voor je. De bar is ook rustig, maar gezellig. Het personeel is ontzettend gastvrij.
Gereisd alleenreizend in november 2003

C.P.A. Sneek, 5-5-2008

We werden zeer hartelijk ontvangen door een uiterst vriendelijke portier. Hij legde ons ook graag uit wat we er zoal te doen was in Edinburgh.

Hotel ligt op loopafstand van Waverley Station, het eindpunt van de speciale Airlinkbus.

Hotel is redelijk nieuw en fraai ingericht.

Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glasshouse in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glasshouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Glasshouse scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.