Hotel Gifford House

Hotel Gifford House
Gifford House

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gifford House bij:

1 review over Hotel Gifford House in het Nederlands

Keurig klein en authentiek hotel

Egbert de Wit, 18-5-2012

We hebben binnen het kader van een rondtoer door Schotland één nacht doorgebracht in het hotel. Prettig was dat we zonder problemen al 's ochtends om half elf konden inchecken. Het hotel wordt gerund door een ouder echtpaar. Heel vriendelijke mensen die het je echt naar de zin proberen te maken wat ruimschoots is gelukt. Het hotel is in feite een groot herenhuis. De zeer authentieke kameraankleding vonden we mooi van truttigheid. De douche- / wc-ruimte was eenvoudig maar voor ons voldoende. De bedden en matrassen waren prima en alles werd schoon en fris opgeleverd. Er was een zitje op de kamer en voorzieningen om een eigen kopje koffie of thee te maken en enig glaswerk voor een (zelf meegebracht) drankje. Het ontbijt was naar keuze echt Brits of Europese standaard. Naar het centrum van Edinburgh is ongeveer een half uur lopen maar er stoppen ook bussen in die richting nagenoeg voor het hotel.
Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gifford House in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gifford House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gifford House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.