Hotel Carlton ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Carlton bij:

3 reviews over Hotel Carlton in het Nederlands

NOOIT MEER!!!!!!!

M. Engelhart, 1-9-2009

we waren er 4 dagen en 3 nachten. ligging is perfect,voor de rest was alleen de douche kraan positief rest BAGGER nooit meer,onvriendelijk en fuck you mentaliteit

De recensies bij het hotel zelf zijn volgens mij door het personeel zelf geschreven.

De negatieve worden gewist.

Ontbijt ronduit slecht. Kamers vies. Douchegordijn niet om aan te raken zo smerig.

wachten in de bar op een drankje 1 uur en dan nog zelf gaan halen en dit niet eenmaal maar telkens weer.

de reactie bij het indienen van een klacht was onacceptabel.negatiever kan niet

Gereisd met partner in augustus 2009

Alleen de hotel entree is mooi

Eddy, 6-4-2009

Goed gelegen nabij centrum (4 minuten te voet). Het hotel heeft een mooie entree maar dit blijkt vooral een facade wanneer je de kamers ziet. Een oud geboew, krakende vloeren, hobbelig gelegd tapijt. Vloer in de kamers loopt schuin (mijn bed dus ook). Houtwerk van de raam kozijnen is verrot en verf bladdert af. Enkelglas ramen. Raam gaat 5 cm open - airco zoemt wel maar koelt niet echt. Donkere badkamer - haren in bad en op de toiletbril.

Ontbijt: uitsluitend in veel vet gebakken eieren (engels ontbijt) maar geen plakje kaas of worst te bekennen.

Gereisd zakelijk in maart 2009

NOOIT MEER

José Nauts, 19-1-2009

BOEK DIT HOTEL NOOIT!!!!

Een kamer voor 3 personen incl. ontbijt geboekt. Na betaling ter plekke werd medegedeeld dat er geen ontbijt bij was. Koffie- en theefaciliteiten zouden er wel zijn op de kamer. Het was er IJSKOUD!!! Het was wel december, maar dan verwacht je toch enige verwarming. Die ging maar 2 maal per dag even aan. We kregen een kleine electrische verwarming om bij te warmen. De douchebak en wasbak waren verstopt. De houder voor de douchekop was stuk. Druk op het water was er niet echt. Het een en ander gereclameerd. De verstoppingen waren weggewerkt, maar koffie en thee kregen we niet meer. De laatste dag kregen we zelfs geen schone handdoek meer. Wij waren de enige 3 gasten in dat weekend en volgens ons waren we 's nachts ook helemaal alleen in het gebouw.

De dekbedden waren te dun voor de winter. Omdat het (héle hotel) koud was, regelmatig wakker geworden van de kou.

Zeer onvriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in januari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Carlton bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carlton scoort een 3 uit 10 op basis van 3 reviews.