Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Hillside in het Nederlands

Zeer goede B & B in een uithoek van Schotland

Lin-B, 29-8-2013

Zeer goede nog relatief nieuwe B & B. Wij hadden twee kamers in gebruik. Beide kamers waren zeer mooi ingericht en zeer schoon. Van alle gemakken voorzien. Het B & B ligt iets buiten Durness zelf, maar wel vlakbij Smoo Cave. Om boodschappen te kunnen doen of een restaurant te bereiken moet je toch wel de auto nemen. De eigenaren verwelkomden ons met thee en bananencake en deden alles om het ons naar de zin te maken en te informeren over de omgeving zonder daarbij opdringerig te zijn. Alhoewel in een uithoek gelegen (je ontkomt niet aan de single track roads om er te komen) was dit wel een heel aangenaam verblijfadres.
Gereisd familie in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Hillside in Durness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Hillside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Hillside scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.