1 review over BedAndBreakfast Upper Hatton in het Nederlands

als je de weg er naartoe aandurft...

Pascale , 21-8-2012

We waren gewaarschuwd dat de weg naar de B&B langs een bosweg ging maar het kostte ons toch enige tijd om er te geraken. Met een huurwagen en een stuur aan de "verkeerde" kant, werd het een hobbelige ervaring die we niet snel zullen vergeten ;-)

Het welkom was hartelijk en de kamers zijn ruim. Iedere kamer had een plateau staan met wat whisky of porto, thee en een koekje. Iedere kamer heeft zijn eigen badkamer, op de kamer zelf of in de hall. Ontbijten doe je in de keuken, terwijl de Marjorie Ann alles voor je bakt Misschien niet de omgeving waar ik 14 dagen wil logeren (is me net iets te rustig!) maar op een rondrit door Schotland wel een aanrader. En de hertjes en de pauwen, die 's morgens bij ons vertrek toch nog eens kwamen piepen, maakten het plaatje compleet

Gereisd familie in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Upper Hatton in Dunkeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Upper Hatton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Upper Hatton scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.