1 review over BedAndBreakfast Braeside in het Nederlands

Viel tegen

Bartho, 15-9-2014

Van te voren hadden we hoge verwachtingen van BB Braeside in Drymen, helaas viel het wat tegen. Bij aankomst werden we snel welkom geheten door Collin en de andere eigenaar, Scott, leidde ons in een razendsnel tempo rond door het BB en wees ons de kamer aan. De kamer had twee aparte bedden en door de inrichting was het onmogelijk om ze naast elkaar te schuiven. Er was totaal geen ruimte om je kleding op te hangen. Kasten en schapjes ontbraken. Ook op de badkamer kon je nauwelijks je spullen kwijt. We sliepen in een bijgebouwtje, voor het gebouw stonden diverse auto's geparkeerd, niet echt sfeervol. Tegenover het BB was een leuke pub, waar je prima kon eten. Het ontbijt was rommelig, de eigenaar was erg druk en kwam chaotisch over. Niet echt een prettige sfeer om rustig te ontbijten. We hadden de indruk dat dit BB vooral is ingesteld op wandelaar die de West Highland Way lopen. Op toeristen als ons, die leuke dagtripjes wilde maken, was men niet echt ingesteld.
Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Braeside in Drymen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Braeside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Braeside scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.