7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Loch Kinord and Royal Deeside lodges** bij :

15 reviews over Hotel Loch Kinord and Royal Deeside lodges in het Nederlands

Deze hoeft voor ons niet weer.

Oene, 24-6-2014

Van de 7 lodges op het parkje achter het hotel waren er in juni 2014 een viertal langdurig verhuurd aan werknemers bezig met installatie glasvezel in de omgeving.

De combinatie van werklui en vakantie gasten op een park achten wij een ongelukkige keuze omdat de instelling van deze 2 groepen nogal verschilt.

En hoewel we weinig last hebben gehad van de werklui hebben we er ook niks aan gehad. Deel is sowies niet te verstaan want komt ergens uit het oostblok vermoeden we.

Mochten we dit vooraf hebben geweten dan waren we hier niet een week neergestreken.

Ook de ons toegewezen lodge nr 5 was er karig uitgerust. Hoewel een 4-persoons lodge was van lang niet alles 4 stuks aanwezig (borden, tuinstoelen etc.) Tuinstoelen waarschijnlijk verzameld bij de lodges van de werklui. Ook een toegezegde verzamelbakje voor food resten hebben we deze week niet mogen ontvangen. Van de eigenaar de rest van de week niks gezien/gehoord ondanks de gemengde samenstelling op het park. Geen aanrader zo

Gereisd met partner in juni 2014

Loch kinnord lodges Fantastisch

Mart, 14-8-2013

Loch kinnord deeside lodges waren uitstekend komfort was goed uit te houden lekker sil knus alleen de bedden zitten nog veren in die na een week in je lijf gaan prikken maar wat maakt het uit voor zulke mooie natuur om je heen.

enig min puntjes zijn als je laat aankomt is de keuken van het hotel gesloten,zeker als je lang gereisd hebt

en er is s avonds weinig te doen in het hotel zelf (geen billarten of dartbord)

Ik zelf zou er graag nog eens terug komen

Gereisd familie in augustus 2013

Heerlijk eten, goed slapen, schoon

Vonnes, 4-9-2011

Gastvrij hotel, prima eten. Als uitvalsbasis om rond te touren een prima plek, kamer was wel klein, wel heel verzorgd en schoon. een goed bed wat wel kraakte. Hartelijke bediening, ook vriendelijk tegenover motorrijders. Zal hier graag naar teruggaan.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Prima vakantiebestemmin

Doma, 11-8-2011

Loch Kinord is een prima uitvalsbasis om allelei mooie uitstapjes te maken. Het dorpje Dinnet stelt niet veel voor. Achter de lodges begint een heel mooie wandelocht. In het hotel is het eten heerlijk.
Gereisd met partner in augustus 2011

Aardig authentiek schots hotel

Guus Annaert, 26-6-2011

Langs de A93 gelegen maar geen overlast van de weg. Kamers gehorig maar dat kom je vaker tegen in schotland. Wel goed schoon. Strijkplank aan de badkamerdeur en ook nog een broekenpers. Iets overdreven. kamers zeker niet groot en toch wel gedateerd maar daarentegen wel netjes. Menukaart vreemd en "omhoog geduwd" voor dit soort hotel. Om die reden één avond elders gaan eten. Jammer.
Gereisd met partner in juni 2011

Gastvrij hotel met lodges

Els, 4-6-2011

Omdat we 3 dagen hadden geboekt kregen we een lodge. Goed gemeubileerd, maar helaas hing er een onprettige geur, waarschijnlijk afkomstig van de afvoer. Al onze spullen waren er na 3 dagen van doortrokken. Zeer vriendelijk personeel. Sfeervol ingericht hotel. Diner in restaurant was smakelijk, maar wat karig, gezien de prijs.
Gereisd met partner in mei 2011

Leuk hotel

Martin, 5-9-2010

Leuk autentiek hotel, met heel vriendelijke en gastvrije mensen. Het lijkt meer een familie pension dan een hotel (positief bedoeld). Kamers wel wat oud, maar zeer sfeervol met echt hemelbed.
Gereisd met partner in augustus 2010

Wat een leuk hotel!

Anita, 3-8-2010

Dit is nou echt zo'n gezellig Schots hotel zoals je het je voorstelt! Begroeid met wingerd, mooie tuin en gelegen aan een prachtig meer! Fantastisch lekker eten en vriendelijk personeel. Wat mij betreft zonder meer goed! De knusse zolderkamer die we hadden was prima in orde en voorzien van alle gemakken (zelfs een strijkplank, al ging me dat wat te ver....). Gelegen in de mooie omgeving van Loch Kinnord, vlakbij Balmoral Castle, helemaal goed!
Gereisd met partner in juli 2010

Mooie omgeving

idh, 3-2-2010

Wij huurden in juni 1 van de 3 lodges achter het hotel. Deze zijn erg nieuw en van alle gemakken voorzien. Verder is er niet erg veel en het plaatsje Dinnet stelt niet zo heel erg veel voor. Ballater is een aardig en vriendelijk plaatsje. Je kunt er fietsen huren en een stuk in de omgeving fietsen. Verder kun je in de Cairngorms erg mooie wandelingen maken. Prima uitvalsbasis derhalve, niet meer, niet minder.
Gereisd familie in juni 2009

Zeer gedateerde badkamer.

A & M, 7-10-2009

Zeer aardige mensen. Helaas was de kok op vakantie, dus geen avondeten in het hotel.

Badkamer was zeer gedateerd, de rest in iets mindere mate.

Als de ventilator in de badkamer aan ging, was wel meteen het hele dorp wakker, wat een herrie!

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loch Kinord and Royal Deeside lodges in Dinnet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loch Kinord and Royal Deeside lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Loch Kinord and Royal Deeside lodges scoort een 7.45 uit 10 op basis van 15 reviews.