Hotel Murraypark ***

Hotel Murraypark
Murraypark
8,5

17 reviews over Hotel Murraypark in het Nederlands

prachtige plek om van daaruit dagtochten te maken

jos en agda willems oeffelt, 17-6-2012

zeer vriendelijk personeel, heerlijke bedden (vooral voor een slechte slaper zoals ik) ontbijt en diner heerlijk, goede service en goede prijs/kwaliteitverhouding!! personeel nam alle tijd voor ons om versch. dingen uit te leggen/toe te lichten en ons tips te geven voor uitstapjes in de omgeving. aanrader voor iedereen die schotland wil bezoeken!! BOEKEN
Gereisd met partner in juni 2012

Mooi, net hotel

Rik, 10-6-2012

Wij (2 broers ) hadden dit hotel geboekt als uitval basis voor onze motor tochten. Mooi hotel, ruime parkeerplaats (met gravel, iets minder fijn voor motoren) Goed restaurant. Wel zijn de kamers wat gehorig als de buren honden hebben !!!

Om het hotel ligt een grote tuin met schommel etc voor de kinderen.

Gereisd met vrienden in juni 2012

prima, prima, prima

schreiner, 6-5-2012

Ne terug van een 5 daags reis geboekt met 5 nachten in dit hotel. Alle positieve beoordelingen over kloppen!! Service, vriendelijkheid, comfort, eten etc. Zeker een locatie en gebied om ooit weer te gaan bezoeken.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Murraypark bij:

heerlijk eten en een goede sevice

Jannie en Johan, 16-6-2011

Wij hebben een 5 daags arrangement via TO geboekt en zijn 2 nachten in dit hotel geweest, een heerlijk hotel, vriendelijk personeel, heerlijk en betaalbaar eten en ruime kamers, kleine tip, boek een buitenhut bij de overtocht als je niet van kleine ruimtes houdt.
    Gereisd met partner in juni 2011

Murray Park Hotel, prima hotel!

P. Kooij en Y. Tiemeijer, 20-4-2011

Bij aankomst bleek ook onze boeking niet goed geregistreerd te zijn, maar onmiddellijk werd alles in het werk gesteld om ons alsnog een kamer te geven. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het eten is er heerlijk en de kamers zijn prima in orde. Wij konden geen enkel nadeel aan dit hotel vinden, en wij zijn toch best kritisch en veeleisend. Absoluut een hotel om naar terug te keren. Crieff is een leuk stadje, en de omgeving is prachtig. Wij hebben een top-mini break gehad.
    Gereisd met vrienden in april 2011

In tweede instantie een positieve voltreffer

Ed Kempovski, 4-4-2011

We kwamen hier door een arrangement van een reisorganisatie. De entree is nogal gedateerd en met de reservering via de ferry-maatschappij was iets niet helemaal goed gegaan. Help dachten we dit gaat fout! Maar in tegendeel: de staf van Murray Park doet veel om het je naar de zin te maken. De dames en heren van de bediening in het restaurant stralen plezier in het werk uit en willen het je naar de zin maken.

Gezellige bar, met een traditioneel peat-fire (turf), gezellig bij een glaasje Guiness of whisky. De keuken van het restaurant is goed en de prijzen in orde. Denk aan 15 euro voor twee, 20 voor drie gangen. Compleet Scottish breakfast, zelfs naar keuze met Haggis, das pas echt lekker 's morgens om 7:30. We hadden een fijn luxe kamer met alle comfort. Hotel ligt mooi centraal voor uitstapjes.

Gereisd met partner in maart 2011

Doen!

Hans, 4-12-2010

Keurig hotel met vriendelijk (en jong) personeel. Kamer was ruim en kraakhelder. Ontbijt prima.

Vanuit Crieff is de schitterende omgeving goed te bezoeken. Edinburgh, Glasgow, Stirling, Perth en Loch Lomond.

Gereisd met partner in november 2010

Juiste plek om Schotland te verkennen.

J Mul, 17-10-2010

Een 5 daagse reis geboekt bij DFDS,het siert hun als ze dit hotel in het programma laten.Het hotel is wat oud,maar dat geeft ook weer sfeer.Bediening perfect door zeer behulpzame jonge mensen.Eten (diner) gewoon heel goed,net als het ontbijt.

Ik sluit me aan bij de vorige bezoekers ,zo,n reisje gewoon doen.

Gereisd met partner in oktober 2010

Prima hotel

Mart en Rikie, 1-7-2010

Hotel is prima, kamer was ruim en van alle gemakken voorzien m.u.v. airco. Eten 's-avonds was prima voor een redelijke prijs. De badkamer was wel redelijk verouderd maar zo schoon mogelijk. Het bedienend personeel leek wat chagrijnig maar de bediening was verder correct.
    Gereisd met partner in juni 2010

fantastisch

A.v.d.Laan, 14-10-2009

We hebben genoten tijdens ons 5 daagse reisje naar Schotland (voordelig geprijsd), waarvan we 2 nachten in dit hotel doorbrachten.

Keurig netjes, schoon, prima ontbijt, perfecte service! Kortom, mede dankzij dit hotel met zeer vriendelijk personeel een geslaagd tripje.

Het centrum van Crieff is lopend zeer goed te bereiken, we dachten er 's avonds te gaan eten, maar waarom zou je als je in het hotel zo lekker en niet al te duur kunt eten.

Ook hier was de prijs-kwaliteit verhoudking prima.

Gereisd met partner in oktober 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Murraypark bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Murraypark in Crieff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Murraypark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Murraypark scoort een 8.45 uit 10 op basis van 17 reviews.