Hotel Carnoustie Golf Course Resort & Spa ****

Hotel Carnoustie Golf Course Resort & Spa
Carnoustie Golf Course Resort & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Carnoustie Golf Course Resort & Spa bij:

1 review over Hotel Carnoustie Golf Course Resort & Spa in het Nederlands

Miriam & Rense, 22-12-2006

Afgelopen jaar twee nachten in dit hotel verbracht. De bruiloft van de dochter van een goede vriend was in dit hotel. Leuk hotel, staat bekend om het golfen. Echter wat ons betreft (als nuchtere Nederlanders) was de prijs niet in verhouding met hetgene dat geboden werd. Wat wel leuk was , dat onze kamer uitkeek over de 18e green van de Carnoustie Championshipcourse (wij zijn ook golfliefhebbers).
Gereisd met partner in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carnoustie Golf Course Resort & Spa in Carnoustie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carnoustie Golf Course Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carnoustie Golf Course Resort & Spa scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.