Hotel Dunollie **

Dunollie
6,6

4 reviews over Hotel Dunollie in het Nederlands

Gedateerd , maar schoon hotel.

Connie van Gelder, 8-5-2017

Gedateerd hotel met kleine kamers . Het plafon/vloer van de kamer erboven kraakte heel verschrikkelijk, wij hebben er wakker van gelegen ondanks oordoppen. Ook smorgens controle van brandalarm , heel fijn om 7:30. Ontbijtbuffet was prima . En de eetzaal voor ontbijt ook prima. Voor diner erg ongezellig behalve het perfecte uitzicht op zee. Personeel ( niet Engels ) vriendelijk. Trage WiFi alleen in de lobbie.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi hotel, wazig personeel in de eetzaal

Guido, 21-5-2012

Dit hotel is een aanrader voor een verblijf op Skye!

Toen wij in het hotel ingecheckt waren konden we zonder kosten een familie kamer krijgen, aangezien onze dochter lekker slaapt in een groot bed, vergeleken met het reis campingbedje.

De obers in de eetzaal is een slag apart. De kinderstoeltjes laten ze 'gewoon' inklappen, terwijl de dochter er nog in zit.

Verder mooi hotel, wel kleine parkeerplaats naast het hotel. In ons geval was deze de eerste nacht vol en hebben we de auto op het parkeerterrein van de supermarkt moeten zetten.

Internet is niet aanwezig!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Leuk voor 1 of 2 nachten

J.J. de Jong, 29-12-2009

De ligging aan de baai van Hotel Dunollie is perfect, schitterend. Vermeld wel dat je uitzicht over de baai wilt bij je reservering anders kijk je uit op het binnenterrein. In Broadford was echter niet veel te beleven, misschien is dit in de zomer anders. Naast het hotel bevindt zicht een grote supermarkt en een tankstation. Het hotel zelf heeft een cafe. De prijs van het eten varieert van 10 tot 18 pond. Dagelijks is er keuze uit een 1, 2 of 3 gangen diner. Echte kwaliteit moet je niet verwachten, maar het is te eten. De kamers zijn super en schoon. Personeel is vriendelijk. Om in een paar dagen de Isle of Skye te verkennen is dit een uitstekend hotel.
Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Marie-Louise, 9-7-2007

Wij zijn in 2003 op het eiland Skye geweest in hotel Dunollie.

Het is een mooi hotel met schone kamers en een mooi uitzicht over de baai waar dolfijnen kunnen komen.

We kregen voor € 10,00 een uitgebreid diner van 5 gangen.

al met al een goed hotel

Gereisd anders in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dunollie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dunollie in Broadford (Isle of Skye), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dunollie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dunollie scoort een 6.64 uit 10 op basis van 4 reviews.