Pension The Firs Guest House / Lodge

Pension The Firs Guest House / Lodge
The Firs Guest House / Lodge

1 review over Pension The Firs Guest House / Lodge in het Nederlands

Fiona, 3-7-2007

In mei 2007 een nacht verbleven in het guest house. Kamer, badkamer en onbijt waren prima in orde. Gastenzitkamer en serre waren uitnodigend. Eigenaars zeer behulpzaam, gastvrij en correct. Ze verhuren ook een lodge, waarin we een week verbleven. Een zeer compleet ingericht houten huisje, oa met moderne badkamer, een wasmachine, vaatwasser en magnetron in de keuken en dvd speler in de woonkamer. We troffen het huis goed schoon en onderhouden aan. Binnenin vonden wij het verrassend ruim en erg gezellig met al dat hout. Het huisje heeft een eigen, omsloten tuintje met terras, gras, boompjes en struikjes. Ook dat voldoet prima en geeft voldoende privacy. Ligging aan een rustige straat in het centrum van Blair Atholl. Absoluut niet duur voor Britse begrippen en zeer de moeite waard om naar terug te keren!

Ik zal proberen foto's toe te voegen.

Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension The Firs Guest House / Lodge in Blair Atholl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension The Firs Guest House / Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension The Firs Guest House / Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.