8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Isles of Glencoe & Leisure Center*** bij :

7 reviews over Hotel Isles of Glencoe & Leisure Center in het Nederlands

Fantastische plek!

Carolien Brouwer - van Doorn, 24-6-2013

Tijdens onze rondreis door Schotland hebben we één nachtje in het Isles of Glencoe hotel in Ballachulisch geslapen. Dit hotel is schitterend gelegen. Het hotel ligt buiten het dorp en het ligt pal aan het water. Wij hadden het geluk dat het mooi weer was, en hebben dus heerlijk aan het water gezeten met een drankje uit de bar van het hotel en genoten van het prachtige uitzicht. De kamers zijn groot en schoon. De badkamer is voorzien van een toilet, wastafel en bad/douche. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We hebben 's avonds in het hotel gelegen en de bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was ook prima. De volgende ochtend hebben we hier ontbeten. Dit was ook prima. Het ontbijt bestond uit een buffet. Naast het hotel kan je kano's, mountainbikes en dat soort zaken huren. Dit hotel is zeker een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2013

Laat je ogen niet verlbinden door de prentjes

Marieken, 6-8-2012

Viel heel erg tegen. De foto's lijken alsof het in het water ligt op een schiereiland, maar ligt eigenlijk gewoon aan land bij het water. Kamers op het eerste zicht netjes, de kinderen moesten in een smal stuk slapen met een stapelbed, leek een kast. De afstandsbediening van hun tv lag onder hun bed, samen met nog speelgoed van de vorige gasten. Kuisen onder bed was dus niet gebeurd. Internet op de kamer werkte niet en wij waren zogezegd de enige die dit probleem hadden, mijn laptop zei dat de connectie van het hotel uit niet werkte en wij in geen ander hotel problemen hadden. Toen ik om 22u een douche wilde nemen bleek er enkel koud water en de concierge zou me opbellen, maar deed dit niet. Toen ik terugbelde zei hij dat hij niets kon doen en dat ik bij hem mocht komen douchen. De eitjes bij het ontbijt hadden een rubbersmaak, industrieel bereid en niet vers. Bij het horen van de klacht werd de prijs zo goed als gehalveerd waardoor wij met 5 slechts 100 pond voor 1 nacht betaalden.
Gereisd familie in juli 2012

Fantastisch hotel

Jessy Kiewiet, 28-5-2012

Het hotel ligt schitterend aan Loch Leven. Toen wij er waren was het 24 graden. We hadden kamer 107 een echte aanrader. De kamer heeft openslaande deuren en via een grasveldje loop je zo naar de waterkant.
Gereisd met partner in mei 2012

Prachtige ligging direct aan Loch Leven

Ellen, 30-11-2011

Fijn hotel aan de oever van Loch Leven. Nette goed verzorgde kamer, zeer vriendelijk personeel alhoewel er een dame rondliep die op alles en iedereen luidkeels mopperde maar door niemand serieus werd genomen. Het hotel ligt in een prachtige omgeving en van hieruit kun je talrijke uitstapjes maken. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2011

Groot en rustig

houtie, 9-8-2011

Mooi hotel, schone nette kamers, ligging buiten het dorp aan het water.
Gereisd met partner in januari 2011

Fantastisch hotel.

Henk, 5-8-2010

Dit hotel is gelegen op een schiereiland net buiten het dorp. Het is een prachtig gebouw op een unieke locatie. We werden zeer gastvrij ontvangen en keurig naar de kamer gebracht. De kamer (107) was op de begane grond en was zeer ruim van opzet. Tevens had de kamer een openslaande deur naar buiten waardoor je over een grasmat kon lopen tot aan het meer. Binnen was de kamer van alle gemakken voorzien. Zeer luxe en zeer afgewerkt. De badkamer was tot in de kleinste details verzorgd. Aparte bad en doucheruimte en zelf een verwarmt handdoeken rek. De verzorging en service zijn van een zeer hoog niveau. Alles met elkaar een zeer verzorgde en goede uitstraling. De mogelijkheden voor het dinner zeer uitgebreid en voor zeer billijke prijzen.
Gereisd met partner in juni 2004

prima hotel fantastisch uitzicht

h.m.reedijk, 21-7-2009

prima hotel voor diverse tochten in de omgeving, uitstekend geschikt voor kinderen
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isles of Glencoe & Leisure Center in Ballachulish, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isles of Glencoe & Leisure Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Isles of Glencoe & Leisure Center scoort een 8.18 uit 10 op basis van 7 reviews.