Hotel Macdonald Aviemore Highland Resort ****

Hotel Macdonald Aviemore Highland Resort
Macdonald Aviemore Highland Resort
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Macdonald Aviemore Highland Resort bij:

4 reviews over Hotel Macdonald Aviemore Highland Resort in het Nederlands

Midden op de green !!

Quadrifoglio, 29-9-2014

In het Dalfaber Country Club kun je dus huizen huren van particulieren. Op de green!! Qua inrichting is alles pluche en degelijk, maar ook compleet
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

zeer mooie omgeving en goede keuken

Jonny Peeters, 22-5-2010

Enkel een toeslag vragen van 2£ voor het gebruik van je VISA kaart vind ik erover.

Bediening in het restaurant was vrij amateuristisch, weinig ervaren personeel, een zeer goede keuken.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Omgeving fantastisch, hotel een afzakker

familie almere, 28-7-2009

Wij hadden twee nachten een lodge (inclusief ontbijt) gehuurd met vrienden. De lodge zelf is wel goed, maar de rest lijkt op een stel Oostblok gebouwen. Het ontbijt was echt erg slecht qua kwaliteit, zeker voor een 4* hotel. De lodge was 280 euro per nacht, dus verwacht je toch echt wel kwaliteit. Het Italiaans restaurant is erg slecht, we zijn halverwege maar weggegaan. Het personeel spreekt voor een deel slecht Engels(veel Poolse arbeiders) en is weinig assertief. Er waren activiteiten voor kinderen georganiseerd, maar daar moest je wel steeds 5 Euro per activiteit voor betalen. En dat kan aardig oplopen met meerdere kinderen. Als ik het vergelijk met bijvoorbeeld het Hof van Saksen dan is dit toch wel een behoorlijke afzakker.

Het enige wat de moeite waard is, is de omgeving. Absoluut fantastisch

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Super leuk

C Higgins, 8-5-2009

De McDonald Highland Resort ligt centraal in Aviemore. Er zijn op het resort veel faciliteiten: zwembad met golfslag en glijbaan, speeltuin, tijdens onze verblijf ook springkussens, gras sledging, quad bikes en een klim toren. Super leuk voor families met kinderen. Wij logeerden in een gezellig familie kamer met veel ruimte, mooie badkamer en waterkoker met thee en koffie. Schoon en rustig.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Macdonald Aviemore Highland Resort in Aviemore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Macdonald Aviemore Highland Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Macdonald Aviemore Highland Resort scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.