Appartement Aultbea Lodges

7,3

3 reviews over Appartement Aultbea Lodges in het Nederlands

Geweldig uitzicht!!

Francis, 11-8-2009

Ik sluit me aan bij de beoordeling van Mike. Bij ons was alleen de oven erg vies, verder viel het mee maar die lucht zal wel door al het hout komen, vond het ook wel wat hebben, thuis rook ik nog aultbea lodge toen ik uitpakte. De douchekop ging zo hard dat alles dreef dus even rekening mee houden (was niet de 1e bij wie dat gebeurde aan de badkamer te zien). De eigen wasmachine is geweldig vooral met winderig weer, zo droog. DVD speler was handig bij slecht weer voor onze dochter.Ik vond de huisjes erg ruim en compleet. Het is idd verder rijden als je iets wilt zien maar bij mooi weer is het goed vertoeven op de zandstrandjes in de buurt met de kinderen, vlieger en schep mee. Neem vooral de grijze B weggetjes langs de kusten,bv naar Rua Reidh. Boottocht Gairloch is ook mooi. Het park ligt erg rustig met 10 huisjes en je komt de buren nauwelijks tegen. Wij hadden lodge 3 en die had een prachtig uitzicht over de baai van Aultbea. Een week is lang zat om omgeving rustig te verkennen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Erg mooie ligging, maar helaas niet schoon!

Mike038, 2-8-2009

Wij hebben deze zomer een weekje in een van de huisjes verbleven. Het was even lastig te vinden omdat de routebeschrijving niet bleek te kloppen. De huisjes hebben een schitterende ligging met een erg mooi uitzicht over de 'baai'.

Bij aankomst bleek het erg warm in het huisje en het rook er erg muf. Wij dachten dat wij misschien de eersten van het seizoen waren en dat het daarom muf rook, maar al snel bleek dat niet zo te zijn. De muffe lucht zat in het tapijt, de gordijnen, de stoffen bankstellen. Niet echt fris.

Ook bleek het huisje helaas niet echt schoon, dit terwijl de eigenaar bij aankomst nog wel aangaf dat alles schoon was. Er zaten overal haren (ook in badkamer) en de keuken was vooral erg vies. Alles pikte en dergelijke. Direct na aankomst zelf dus maar aan het schrobben gegaan. Dat vonden wij toch wel teleurstellend.

De omgeving is verder prachtig, maar je moet wel rekening houden met lange(re) rijtijden om iets te bezoeken/bezichtigen.

Gereisd met partner in juli 2009

prachtige ligging

m. verburg, 7-1-2009

klein huisjespark zonder voorzieningen. Prachtige omgeving waar veel te ontdekken is. Mooi uitzicht over Loch Ewe, blijf je naar kijken! Ons huisje was erg compleet ingericht zelfs een wasmachine ontbrak niet. Ergens in een schuurtje is ook nog een droger aanwezig. Voor de kinderen was om het huisje genoeg ruimte om te spelen maar ze waren wel op zichzelf aangewezen. Wij hebben slechts 1 ander gezin gezien! Wij zijn veel aan de kust geweest. Vooral tussen de rotsen valt veel te ontdekken!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aultbea Lodges in Aultbea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aultbea Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aultbea Lodges scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.