Hotel Saint-Petersburg ***

5,6

6 reviews over Hotel Saint-Petersburg in het Nederlands

Kan er mee door

Rinus, 24-1-2011

Het hotel ligt op een kwartier lopen van de Hermitage, is wel fraai aan de Neva rivier gelegen, het is een saai, recht toe, recht aan gebouw uit de Sovjet tijd.

De kamer was nogal klein en erg sober ingericht, ze was wel schoon.

Service staat in het hotel niet op zo'n hoog peil, maar ontbijt was prima.

Het avondeten word geserveerd in een fraai groot restaurant met spiegelwanden, het eten was oke.

Gereisd met partner in juli 2002

Nina, 10-2-2008

Dit hotel lag wel leuk aan het water zo ongeveer maar het centrum was ver lopen en een metrohalte was niet al te dichtbij. Dat was niet eens zo er. Het ontbijtbuffet was niet om over naar huis te schrijven. Het allerergste was nog wel de kamer: snikheet, overdag en 's nachts, geen enkele manier om het koeler te krijgen. We zijn de laatste twee nachten volop gestoken door een raar beest en zaten onder de bulten, we denken dat die in de matrassen zaten. De baliemedewerkers konden enorm stug zijn, je moest er echt eentje treffen die wel vriendelijk was. Over het algemeen spreken ze in Sint Petersburg wel Engels, ook aan de balie van dit hotel. Maar ik zou hem afraden; het is veel te duur voor wat je terugkrijgt. Ik zou zeggen: zoek een appartementje voor de halve prijs in het centrum, het kan echt (jammer dat wij daar te laat achter kwamen...)
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Yolanda, 30-6-2007

Ik heb al heel wat hotels gezien maar ik vond deze ronduit de slechtste. Zeer grauwe kamers,personeel is op zn zachts gezegd onvriendelijk, weigeren om engels te praten, en ook de service in de bar is slecht. Kortom, niet boeken
Gereisd met partner in juni 2006

Wim van der Werf, 5-1-2007

Een beetje erg groot. De kamers zijn redelijk tot goed ( gerenoveerde deel=goed). Ontbijt buffet is uitgebreid. Het diner restaurant is ook erg goed, maar groot en stil. Barfaciliteiten weer minder. de ligging is grandioos. Voor de deur ligt de oude pantserkruiser Aurora ( zeker een bezoek waard) en voor een trip naar de binnenstad (Hermitage, Nevski Prospekt) hoef je niet met de metro. Tram 3, die op de hoek bij de brug stopt, brengt je erheen. Nooit druk/vol.
    Gereisd anders in januari 2007

Sebastiaan van Oord, 13-6-2006

"t Is op zich niet zo ver om te lopen, maar ik kan je beter de metro pakken op Gorkovskaya en van daar af naar Nevsky rijden. Scheelt je een hoop en is goedkoop.

Neem ook altijd een metro map mee, is zeer aan te raden

Ontbijt is goed, andere maaltijden at ik meestal terwijl ik in de stad zelf was.

Enige nadeel (voor sommige mensen althans) is dat je ook prostituee's in het cafeetje beneden hebt zitten

Gereisd alleenreizend in mei 2004

Sterre van Dulmen, 9-6-2004

Beetje afgelegen, je moet ver omlopen via 1 van de bruggen om in het centrum te komen. Mooie entree, kamers vielen tegen (we zaten in het niet-gerenoveerde gedeelte). Ontbijt: perfect! Ze hadden er alles, van pannenkoeken tot olijven en gebakken aardappelen met worst. Verder voldoende faciliteiten in het hotel zelf. Restaurant slecht toegankelijk voor minder validen (wat overigens des Russisch is....)
      Gereisd anders in juni 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Saint-Petersburg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint-Petersburg in St. Petersburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint-Petersburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saint-Petersburg scoort een 5.63 uit 10 op basis van 8 reviews.