Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Admiral bij :

1 review over Hotel Admiral in het Nederlands

Nooit meer naar dit hotel.

stefan schreuder, 26-7-2010

Ja, ik geef dit hotel een heel slecht cijfer, ja we waren er in de warmste zomer tot nu toe gemeten, maar het neemt het volgende niet weg:

Het hotel profileer zich als een 3* hotel.

Dan mag je verwachten dat er iemand bij de receptie Engels of Duits spreek. Jammer dit is hier niet van toepassing.

Het hotel heeft Eigen vervoer vanaf de stad naar het hotel: ja alleen tussen bepaalde tijden 2x per uur.

Het hotel bevind zicht in een rustige omgeving: ja klopt de industrie in de omgeving licht stil en overdag is de garage dicht maar in de avond bevinden zicht hier veel mensen met muziek.

Ventilatie/airco: Alleen mogelijk als je geduld heb als de manager, die engels spreekt aanwezig is.

Eten: ik wist niet dat kaas en ham bij het ontbijt warm dienen te zijn.

Kamers: zien er redelijk uit als je niet naar de dode vliegen kijk.

Mijn oordeel:

Als je naar Sint Petersburg in de zomer wil gaan:

Neem een ander hotel dan dit hotel.

Maar dat is mijn mening.

ps. wij zijn gevlucht naar een ander hotel

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admiral in St. Petersburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admiral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Admiral scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.