9,4

Uitstekend

4 reviews over Hotel Graf Orlov in het Nederlands

Onverwacht luxe, modern en comfortabel

Janneke, 9-3-2012

Hotel Graf Orlov heeft een compleet andere uitstraling dan de meeste Russische hotels die ik ken. Knus en professioneel. Met veel smaak ingericht. Voelde me welkom. Hotel ligt wel wat verborgen,dat is jammer want daardoor valt het hotel niet direct op maar je loopt zo het centrum in.Hoorde van andere gasten dat de boottrip naar Sirjajeva erg leuk en goed verzorgd was. De combinatie Russische en west europese keuken is apart en erg lekker.Ook waren er diverse mogelijkheden om met een gids de omgeving te verkennen of om een aantal dagen in het dorpje Sirjajeva te overnachten. Personeel was erg behulpzaam hierin en adviseerde graag. Een goede service; gratis internet in het hele hotel.
Gereisd alleenreizend in augustus 2011

Alles is perfect in dit gezellige hotel!

hotel_graf_orlov, 1-2-2012

Op vliegveld werden we opgewacht door chauffeur van Hotel Graf Orlov. Rit naar hotel duurde ongeveer 1 uur.

Na heerlijk geslapen te hebben in een erg mooie kamer de volgende ochtend een ontbijt van het buffet. Hier was een ruime keuze uit traditioneel Russische eten maar ook gebakken eieren, yoghurt en fruit.

Een rondleiding door het hotel, alles is perfect: de receptie, de kamers, restaurant, keuken, bar, lobby, vergaderzalen, fitnessruimte, whirlpool, sauna enz

Hotel Graf Orlov ligt midden in het centrum. Vanuit enkele kamers is de Wolga te zien.

We hebben met een aardig Russisch meisje dat werkt voor het hotel en goed Engels spreekt door Samara gewandeld. Kerken, pleinen en markten bezocht, door centrum en langs Wolga gelopen. In de oude bierbrouwerij een lekker lokaal biertje gedronken.

Hotel Graf Orlov heeft ook de treinreis naar Moskou en de accommodatie en gids daar voor ons geregeld. Een hele goede service!

Gereisd met vrienden in juli 2011

super... echt gewedig

Jeroen, 17-7-2011

Prachtige kamers heerlijk liggende bedden. helaas niet dicht bij het strand maar dat hindert niet.
Gereisd met partner in februari 2011

Hotel Graf Orlov een modern elegant gastvrij hotel

hotel_graf_orlov, 14-4-2011

Hotel Graf Orlov is erg gezellig ingericht met mooie luxe kamers. Gratis en snel internet. Alles is nieuw. Personeel zeer vriendelijk en Engels sprekend. Helpen je graag op weg in Samara. Heerlijk gegeten in restaurant. In bar is het goed vertoeven. Erg relaxed allemaal. Ook de Wellness was goed, heerlijk in Jacuzzi gelegen. Vanuit hotel loop je zo het centrum in en naar de (bevroren) Wolga. In de zomer zijn er goede arrangementen zoals trips met de boot en overnachten in een Russisch dorpje in Natuurgebied. Hotel regelde transfer naar vliegveld, chauffeur leidde ons naar de juiste bali en wachtte tot we ingescheckt waren. Erg prettig.
Gereisd zakelijk in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Graf Orlov bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Graf Orlov in Samara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Graf Orlov zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Graf Orlov scoort een 9.4 uit 10 op basis van 5 reviews.