Hotel Rossiya

7,5

2 reviews over Hotel Rossiya in het Nederlands

Beste plek in Moskou

Joost, 19-3-2011

Volgens mij is dit hotel tegen de vlakte gegaan maar was het destijds het grootste hotel ter wereld met meer dan 6000 kamers. De eerste keer was 1992 en de laatste keer vlak voordat het hotel zijn deuren sloot. Ik zou het jaar niet eens met zekerheid kunnen zeggen.
Gereisd zakelijk in januari 1992

Imposant!

daanturbobanaan, 3-8-2010

Prima hotel en vooral erg...maar dan ook echt erg groot met ruim 3000 kamers!

Ik ben hier een paar keer verdwaald, je hebt hier een Tom Tom voor nodig om de weg te vinden. Maar wel goede service, goede kamers en prima eten. Het rode plein ligt om de hoek, aparte beleving is dat en zeker aan te raden. Dicht bij openbaar vervoer en op loopafstand van het Kremlin! Spreken Engels, Duits etc.

Gereisd alleenreizend in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rossiya in Moskou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rossiya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rossiya scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.