Beoordelingen Lenin's Mausoleum

Lenin's Mausoleum
4 beoordelingen
Beoordelingen Lenin's Mausoleum
Krasnaya Ploshad, Moskou

Wil je weten wat anderen vonden van Lenin's Mausoleum in Moskou? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Lenin's Mausoleum.
Lenin's Mausoleum scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Lenin's Mausoleum in Moskou? Op deze pagina lees je beoordelingen van Lenin's Mausoleum. Je kunt 12 vakantiefoto's van Lenin's Mausoleum bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Rusland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Rusland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Lenin's Mausoleum in Moskou.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

4 beoordelingen over Lenin's Mausoleum

4 beoordelingen
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
alleenreizend, Aug. 2013
"Top"vertalen
Bart
10,0

06-08-2013 voor de liefhebbers
erachter liggen stalin en anderen begraven

met een groep, 2011
"Graftombe Lenin"vertalen
K. Frederix
6,0

01-12-2011 Een moderne doos, helaas was het gesloten toen wij er waren.

met een groep, Juni 2007
"Geschiedenis en toch zo zichtbaar"vertalen
Maurits
10,0

02-12-2010 Wie in Moskou is moet zeker proberen het mausoleum met de gebalsemde Lenin te zien. In 1974 bezochten wij Moskou. Wij moesten in een lange rij staan en toen we bijna aan de beurt waren moesten wij ons fototoestel inleveren. Nee, dan maar geen Lenin bekijken, dachten wij. Heel dom. In 2002 stonden wij weer in de rij. Nu moesten wij het fototoestel niet inleveren, maar we mochten niet fotograferen. Daar ga je dan. Het mausoleum in. Daar ligt Lenin, althans dat zegt men. Hij ziet er uit, zoals op de plaatjes. Maar "in het echt" is het toch anders. Niet te lang stil blijven staan. Er wachten nog velen, alhoewel. Aan de achterzijde van het mausoleum paradeer je dan langs de kremlinmuur, waarin allerlei sovjetleiders - voorzover niet in ongenade gevallen - zijn bijgezet. Geschiedenis, maar heel zichtbaar.
Het mausoleum is tegenwoordig nog maar beperkt open. Bij een recent - derde - bezoek aan Moskou was geen toegang mogelijk.
Je kunt ook nog naar Mao's mausolum in Peking. Ook aan te raden.

met een groep, Juni 1985
"Lange rijen er voor"vertalen
Conny
8,0

18-04-2012 Voor het mausoleeum staan altijd lange rijen van bezoekers die Lenin hun respect willen betuigen.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?