Hotel Katerina

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Katerina bij:

3 reviews over Hotel Katerina in het Nederlands

Goed hotel, prima ontbijt

Ivo, 23-6-2010

Ik heb ivm werk twee nachten in dit goede hotel verbleven. Ik had een kleine kamer (geboekt), en deze zou voor twee personen echt aan de krappe kant zijn. Indien hier voor vakantie de grotere kamer adviseren.

Ontbijt is prima, minibar gratis (wordt ook dagelijks bijgevuld, nootjes, water, fris, chips, chocolade en flesje bier) en wifi is ook gratis.

Op 200 meter van paveletsky treinstation, waar ook een metro halte is, die je in minder dan 5 minuten naar het Kremlin en Rode plein brengt.

Gereisd zakelijk in juni 2010

Prima hotel, dicht bij het centrum

C. Damen, 10-5-2009

Katerina is echt een prima 4* hotel redelijk dicht bij het centrum van moskou. Het is 10 min lopen naar de metro en dan sta je zo op het rode plein. Wij kwamen aan op luchthaven domodedovo en dan ben je in 45 min met de trein voor slechts 5,50 euro zo bij het hotel.

Het ontbijt is prima, veel keuze en afwisselend. Personeel spreekt zeer goed Engels. Wij hadden een medium size kamer en dat was prettig. Buiten een goed bed hadden we ook een zithoek met grote bank en salontafel. De kamer heeft een minibar met vulling van water, fris, bier en wat snacks en dit hoort er allemaal bij. Je kan pakken wat je wilt en iedere dag wordt het weer kostenloos aangevuld. Beneden in het hotel is een jacuzzi, een sauna en een stoombad, iedere dag open van 11 tot 23h. Bovendien is er gratis internet in het hele hotel en als je geen laptop bij je hebt, in de lobby staan ook 2 PC's die je mag gebruiken voor internet. Al met al was Katerina City een prima keuze.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Bert, 9-7-2007

Het Hotel ligt ca 8 minuten lopen van de dichtsbijzijnde metro (lijn 2 & 5). De wijk is niet interessant, maar dat maakt in Moskou niet veel uit. Stap in de metro en je bent in no time overal. Wel hebben we wat last van stortbuien gehad en dan is de afstand metro hotel wat ver. De kamers zijn niet zo heel groot, echter in verhouding tot de gemiddelde grootte van een woning in Moskou riant. Modern Zweeds ingericht, gratis Wifi overal in het hotel, dus laptop / PDA is welkom. Personeel is erg vriendelijk en spreekt perfect engels. Geen slechte keuze. Het hotel kan vervoer regelen van / naar luchthaven voor 1500 roebel (€30) voor een wagen. Moet je zeker doen. De prijs is ok vergeleken bij taxi's en met openbaar vervoer kost het je uren.
Gereisd met partner in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Katerina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Katerina in Moskou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Katerina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Katerina scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.