Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Rusland? Hieronder vind je alle accommodaties in Rusland.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rusland bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

1.924 Accommodaties Rusland

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van accommodaties in Rusland

Rusland scoort een 8,2 uit 10, op basis van 320 reviews
Denk je aan een vakantie naar Rusland? Neem dan even de tijd om een goed beeld te krijgen van het land, want een goede voorbereiding kan teleurstellingen voorkomen. Onder de verschillende tabbladen van deze pagina vind je allerlei informatie die je nodig hebt bij het plannen van je vakantie. Van een overzicht van de populairste vakantiebestemmingen en attracties tot reviews van hotels, appartementen en vakantieparken. Je kunt het hier allemaal makkelijk vinden. Kortom je krijgt een bijna volledig beeld van wat een vakantie Rusland allemaal te bieden heeft.Je kunt je hier uiteraard ook laten inspireren door andere vakantiegangers, door bijvoorbeeld foto’s en video’s te bekijken van reizigers die jou voorgingen. Of heb je prangende vragen over een vakantie in Rusland, dan kun je die eenvoudig stellen op ons vraag & antwoord forum en wij zullen ons best doen om jouw vraag snel beantwoord te krijgen. Check ondertussen ook gelijk even de prijzen en aanbiedingen van onze vakantiepartners. En vergeet niet na je reis toekomstige vakantiegangers te vertellen wat je van het hotel, de bestemming of de bezienswaardigheden vond, laat jouw mening weer anderen reizigers beïnvloeden. Op Zoover vind je 25 Appartementen, 3 Campings, 1833 Hotels, 3 Vakantiehuizen, 14 Aparthotels, 17 Bed and Breakfasts, 25 Hostels en 4 Pensions in Rusland. Je kunt 425 vakantiefoto's van Rusland bekijken op Zoover. Daarnaast kun je 9 video's van Rusland zien op Zoover. Populaire bestemmingen voor een vakantie in Rusland zijn St. Petersburg, Moskou, Chelyabinsk en Samara. Kijk voor meer bestemmingen in de lijst hieronder of klik op het tabblad bestemmingen. Populaire dagjes uit in Rusland zijn The State Hermitage Museum, Pokrovsky Sobor en Church of Our Savior On Spilled Blood.