Pension Pensiunea Anica

Pension Pensiunea Anica
Pensiunea Anica

1 review over Pension Pensiunea Anica in het Nederlands

Fantastische plek om tot rust te komen

Aerts Geert, 12-2-2010

Rustig en gezellig pension gelegen in de prachtige natuur van het Apuseni National Parc

aan de voet van Munte Vladeasa. Het pension is recent vernieuwd en heeft mooie kamers, de gast- heer en vrouw ontvangen u vriendelijk en zijn zeer behulpzaam. De gastheer geeft met ons een dag mee geweest om de mooiste plekjes in de regio te tonen wat een zeer pluspunt was. En dit alles voor de prijs van 25€/pers./dag in vol pension. S´morgens ontbijt ,s´middags en 's avonds heerlijke warme streekmaaltijden

of als we er op uit trokken kregen we s´middags een lunchpakket mee.

Zeker een aanrader die van rust en natuur houd, een prachtige streek en waar voor je geld.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pensiunea Anica in Rogojel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pensiunea Anica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Pensiunea Anica scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.