Hotel Neptun

Neptun

1 review over Hotel Neptun in het Nederlands

niet echt slecht

maaike, 29-7-2009

Ben er 28 jaar geleden met mijn ouders naartoe geweest.Toen zwaaide het communisme nog hoogtij,was dan ook zeer goed te merken.Het personeel was toendertijd heel vriendelijk en hulpvaardig,ze hadden graag dat je de fooien met dollars betaalde,daar deden ze dan ook alles voor.Het eten was goed,maar eentonig;dus na 3 weken had je het wel gehad.Goede kamers,1 nacht bij mijn ouders op de kamer geslapen,daarna kreeg ik een 2-persoonskamer voor mij alleen zonder ook maar iets bij betaald te hebben.Zou er nog eens heen willen gaan,al was het maar voor het verschil te weten.

Periode van reis klopt niet,maar er moest iets ingevuld worden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neptun in Neptun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neptun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neptun scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.