Camping Vuurplaats (Camine)

Vuurplaats (Camine)

55 reviews over Camping Vuurplaats (Camine) in het Nederlands

Goede camping

Kok en Jannie, 3-6-2017

Prima ligging om de kloosters te bezoeken in de omgeving.wij hebben in de cabana geslapen prima bed alles was goed verzorgd. Het eten op de camping was fantastisch prima verzorgd ze hielden rekening met de wensen.
Gereisd met partner in mei 2017

Te georganiseerd

Astrid, 13-5-2017

Deze camping is erg georganiseerd wat bij ons benauwend werkte. Het ligt aan een doorgaande weg wat een wandelingetje bemoeilijkt. Goede uitvalsplek voor het bezoeken van de kloosters.
Gereisd met partner in mei 2017

Een verblijf om nooit te vergeten in Roemenie!

Michelle Peeters en Huub Sanders, 23-8-2016

Een oase na de campings in Hongarije en Slowakije qua gastvrijheid, staat van het sanitair (super schoon en nieuw, altijd warm water, alles aanwezig). Je wordt gastvrij ontvangen en wegwijs gemaakt, er ligt een excursieprogramma, de plekken zijn zeer ruim in mals gras, het is rustig 's nachts. Bovendien zeer prettig dat je gewoon Nederlands kunt spreken en meteen wegwijs wordt gemaakt in de omgeving. Je kunt meedoen aan het excursieprogramma maar absoluut geen verplichting. Je zult er echter absoluut geen spijt van krijgen! John en Engeline maken er echt een feestje van en zijn zeer ontwikkeld, weten alles over de geschiedenis, cultuur en gebruiken aldaar. De excursies zijn iets dat je zelf nooit geregeld kunt krijgen en een unieke ervaring. Aanrader! Weinig eetgelegenheden in de omgeving dus een aanrader om mee te eten. Voor weinig geld een 4-gangen menu met wijn en soms aperitief erbij! Hier ontstaan ook vaak zeer leuke gesprekken met mede-kampeerders.
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige beleving in een prachtig landschap

Elly en Evert van den Broek, 17-3-2016

Een mooie goed verzorgde camping. Prima sanitair. Je kunt er uitstekend eten; het eten wordt verzorgd door de eigenaren en is een soort van table d'hote. Er zijn excursies naar verschillende onderwerpen: kloosters, kerken of zo maar de natuur in. De excursies worden verzorgd door eigenaar zelf, die erg veel weet van de geschiedenis en de omgeving. Kan geen minpunten bedenken.
Gereisd met partner in juni 2015

nog nooit zo iets mee gemaakt

g. snijder, 24-1-2016

de ligging is mooi

je kunt overal naar toe

de klant vriendelijkheid kan beter

niet over het gras is nog steeds een heet hang ijzer

zijn vrouw is vriendelijk en wil veel voor de gasten doen

hij is een man als hij jou mag en dat is wanneer je blijft eten tegen Nederlandse prijzen dan is het goed zo niet word je nergens meer bij betrokken.

wij waren in 2014 daar om dat wij te horen kregen dat hij niet prettig was alles behalve positief en dan druk ik mij zeer positief uit.

wij hebben dit met hem besproken en hebben een geweldige periode gehad.

2015 hebben wij hem leren kennen zo als het ons in 2014 verteld was hij wist dat wij graag naar de kaasboerderij wilden maar hij sloeg ons over wij zijn terstond van de camping vertrokken. en komen daar niet weer zolang hij de eigenaar is .doei doei doei .

Gereisd met partner in juli 2015

Geweldig

Harry Stol, 4-9-2015

Zeer mooie en rustige camping met ontzettend aardige eigenaars. Prachtige sanitaire voorzieningen. Fantastische uitvalbasis voor excursies naar een zestal kloosters die van binnen en van buiten beschilderd zijn met fresco's. De excursie met de eigenaar naar een kerkdienst in het dorp (zondag en feestdagen) is bijzonder aanbevelenswaardig. Een zeer indrukwekkende gebeurtenis. Aansluitend een excusie naar een nonnenklooster waar de nonnen je op een maaltijd trakteren. Aansluitend een bezoek aan het kerkje aldaar met uitleg door de campingeigenaar.
Gereisd met partner in juli 2015

Super,super, super!

Frank en Gerty, 14-8-2015

Zeer goede accommodatie en gelegen in een schitterende omgeving.

Optimale klantenservice en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Er wordt gekookt op verzoek en de maaltijden zijn zeer lekker. Een pluim voor Engeline die zelf kookt.

John, de eigenaar, doet veel moeite om je te laten kennis maken met het echte Roemenië en zijn inwoners, hij slaagt daar zeer goed in. Mooi en zeer proper sanitair!

De nachtrust op de camping is gegarandeerd. Zeker een camping om naar terug te keren al is het maar voor het warme onthaal, de goede service, de schitterende omgeving en de rust.

Gereisd met partner in augustus 2015

Plek om bij te komen!

Leny de Zeeuw, 30-12-2014

Het was weer genieten om op camping De Vuurplaats te verblijven. De rust, de schitterende omgeving, mooie herfstkleuren in de bergen, hartelijke eigenaren en personeel. De camping is prima, goed onderhouden. Grasveld lag er in het najaar nog zeer goed bij. Prachtige routes landinwaarts langs mooie boerderijen, mooie routes om te wandelen. De lokale bevolking is zeer vriendelijk en gastvrij.

De eigenaren stellen het op prijs als je je houdt aan hun aanwijzingen. Die worden vantevoren ook kenbaar gemaakt.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

een aanrader voor een ieder die van roemeïe houd

snijder g, 2-12-2014

de toe lichting die ik hier wil geven is als volgt.

wij zijn door anderen af geraden deze camping te bezoeken dezen hadden een negative beoordeling op deze camping gegeven.

wij zijn van mening dat wij dit zelf willen meemaken.

wij kregen mee je mag niet op het gras lopen geen was bij de caravan hebben de beheerders echtpaar zijn bruut naar de gasten.

wij waren zo eerlijk om dit ook bij het beheerders echtpaar neer te leggen.

zij hebben dit ter kennisgeving aangenomen en kunnen zich in dit negatieve niet vinden. wij hebben hier zowat een week gestaan en met heel veel plezier en zeer behulpzame beheerders.

ja zij hebben regels die van tevoren meegedeeld worden die axepteer je en dan moet je je daar aan houden. en terecht.

hele goede camping wij kunnen niet anders zeggen

Gereisd met partner in augustus 2014

Geweldige gastvrije plek

Jan Bongarts, 16-10-2014

Mooie gastvrije gezellige accommodatie midden in dit mooie Roemeense gebied de Bukovina.

De gastouders maken het verblijf tot een feest door met hun gasten de mooie dingen van dit stuk land te laten zien en proeven.

Bijzondere zaken als een viering van de orthodoxe dienst, maaltijd in een klooster en de tocht naar de alm met de boerenwagen en onderweg

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vuurplaats (Camine) in Fundu Moldovei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vuurplaats (Camine) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vuurplaats (Camine) scoort een 9.04 uit 10 op basis van 77 reviews.