Camping Babou Maramures

Camping Babou Maramures
Babou Maramures
9,6

3 reviews over Camping Babou Maramures in het Nederlands

Meest sfeervolle camping ooit.

jeroen, 20-8-2017

Schitterend gelegen camping. Zeer sfeervol . Sympathieke eigenaren. Aanrader .
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke plek in de natuur

Astrid, 13-5-2017

Wat een heerlijke plek. Midden in de natuur. Een groot terrein. Wat een rust. De camping ligt in het authentieke dorpje Breb. Sanitair prima. Eigenaren vriendelijk.
Gereisd met partner in mei 2017

Een paradijs

Jan Dennebos, 25-11-2012

Tijdens onze reis door Roemenië deze zomer, werd ons deze camping door div. reizigers en zelf camping eigenaren aanbevolen.

Ofschoon de wegen in het dorp opgebroken waren, door de aanleg van riolering, was het laatste stuk naar de camping met onze camper best te

doen.

We kwamen bij Mathijs en Eveline in een paradijs. Wat een omgeving Wat een rust. Je gaat terug in de tijd. We zijn dan ook langer gebleven dan de

boreling was.

Het dorp zelf is net een openlucht museum. Bewoners zijn erg vriendelijk en gastvrij... Veel werkzaamheden worden nog op een traditionele manier uitgevoerd. Veel bewoners lopen nog in traditionele kleding. Vooral op zondag.

Het dagelijks kunnen eten bij de buurvrouw is zeker een aanrader. Ileana tovert een maaltijd op tafel uit eigen tuin en van de boerderij.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Babou Maramures in Breb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Babou Maramures zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Babou Maramures scoort een 9.59 uit 10 op basis van 7 reviews.