Hotel Ramada Parc Bukarest

Ramada Parc Bukarest
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ramada Parc Bukarest bij:

2 reviews over Hotel Ramada Parc Bukarest in het Nederlands

Prima hotel, maar wat een #### land...

Een groepje gezellige voetballers, 23-9-2012

Nette frisse kamers met airco, heerlijke douche, goede TV-zenders en uitstekend ontbijt. Met de taxi €4 van het centrum (tenzij je opgelicht wordt, en dat is geen uitzondering). In de directe omgeving niets te doen.

Voor service bij de receptie (zoals een GOED 3e bed of toeristische informatie) hoef je niet te rekenen, althans niet zonder dat het je ergens geld kost.

Ook de bar is een beetje minder: slecht voorraad beheer, arrogant, onbeleefd en standaard te veel rekenen als je in euro's afrekent.

Geen zwembad helaas (nog).

Zou hotel nog wel een keer boeken als ik in Boekarest moet zijn, maar denk niet dat ik ooit nog naar Roemenie ga. Er zijn gemakkelijk leukere plekken op aarde....

Gereisd met vrienden in januari 2012

hotel is goed nu de stad nog

stefan_3, 15-7-2012

Het hotel bevind zich een stukje buiten de stad bij het expo center en bij verschillende grote ICT kantoren.

Als je ooit in een Ramada hotel ben geweest weet je wat je te wachten staat, de hotels zijn keurig schoon en alles is er perfect geregeld. je voel je er een gast je kan er goed eten, er valt over de kamers niks te zeggen dan dat het goed is. dit hotel bevind zich op een park met verschillende hotels van het Ramada concern.

De ligging was voor ons minder aangezien we eerst met een taxi naar het hotel moesten, we waren aangekomen per trein.

Kortom wil je een goed hotel en wil je geen verrassingen dan is dit een optie

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Parc Bukarest in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Parc Bukarest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Parc Bukarest scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.