Hotel Nelisse One

Nelisse One

1 review over Hotel Nelisse One in het Nederlands

Goed hotel, goede service

Pieter, 14-8-2010

Werkelijk een verrassing voor een twee sterrenhotel. Goede kamers (niet groot) met airco en modern sanitair. Het personeel woet echt alles voor je wat je vraagt (in mijn geval: autoverhuurbedrijf selecteren en bellen, taxi bestellen, online inckecken vliegtuig).

Voor 31 euro per nacht echt een buitenkans.

De buurt waarin het hotel ligt is niet aantrekkelijk, maat vlakbij is het heerlijke stadspark Obor en het winkelcentrum Obor, waar veel te zien is.

'Avonds en 'snachts heb ik me alleen per taxi van en naar het hotel laten vervoeren. Het ontbijt is zeer basic, dat zou wat gezelliger mogen.

Vierentwintig uursservice, maar dat is in veel landen, w.o. Roemenie, normaal.

Gereisd alleenreizend in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nelisse One in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nelisse One zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nelisse One scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.